För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
ami: Man behöver inte kvitto för att reklamera.
ami: Man behöver inte kvitto för att reklamera.
Det var mycket kvar på rea i butiken här i stan, så nog tror jag allt att de kommer ha utökad rea. Men de har blivit lite snåla tycker jag. Det var bara T2B1 på damunderkläder idag i alla fall, och så 50:- för alla damtoppar.
Jag har varit på halva rea-shopping, fanns ju massor av fint om barnen hade behövt det!! Blev bara till lillkillen 2 par FIX-byxor (jeans och mancester), ett par turkosa velourisar och en body. Och till tjejen ett par strumpbyxor och en kjol. Och så 5 par sockar till mig. Allt för 230:-, som hittat. Och så blev det den randiga bodyn i härliga färger också till lillkillen som jag använde rabattchecken på.
Det fanns annars overaller, regnkläder, FIX-jackor, softshelljackor m.m så hade barnen behövt så hade man som sagt kunnat fynda!
anette81: Jag bor i Strömstad.
Passau: Det var inne i Strömstad jag var igår. Jag gissar på att du varit på Torp, eftersom jag också nyss varit där. Hittade dock inget och det var så mycket folk som var som galna ju.
Det kommer komma mönstrade skaljackor tydligen:
www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=12797365&path=3403475;3215210;3232580;8343050