• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

ängeln83 skrev 2010-10-29 12:35:41 följande:
    Från i våras va?
    Liam har den röda och jag tror jag köpte den i mars.
    ja det toror ja vi har förtfarande några st kvar torkus o svart i butiken men röd var på rea i alla fall jag såg en st röd på rea.
  • star67

någon vet var ifrån är den här natt lampa?? någon har tips på en söt nattlampa till barn rum??
  • star67

Är den bra tycker ni?? tog stl 80 skulle den räcka hela vinter?? jag hade köpt fix 86 först men lämnade tillbaka den och funderade på att ta bamse men sen tänkte prova den har är 1 år och 19 mån men ganska liten / kort ca 78 cm han har en pop set också 3 i1 jacka och byxor vad hade ni gjort?? ta den eller fix / bamse.

• star67

ohh jag var igår på HM och köpte några plagg returerade en tröja och skulle köpa om en annan för att få använda kopung 50 när man köper för 400 kr men den tröja som jag skulle köpa om hon har fått betald för den igenFörvånad 
    hur skulle de veta att jag hade köpt den förut, jag har kvittot på den??

• star67
    Tullemi skrev 2010-11-01 14:14:21 följande:
    Hm, förstår inte riktigt.
    jag hade köpt föra vecka två tröjor var för 199 kr och vilje använda kopung 50 kr rabatt när man köper för 400 kr men hon på kassa sa att kopunger gäller från 28/10 , men eftsrsom en av tröjorna var sista som var kvar så jag tänkte köpa de och sen göra återköp som hon sa oky.
    och igår skulle jag lämna tillbaka en av de och köpa om den andra. hon har lämnat tillbaka en av de och den andra inte jag har betalat för den igen. jag misstänkte att det är något fel men ganska dåligt på matte. sen igår kväll jag tänkte att jag hade mycket pengar på present kort och den är slut nu så kollade igen på kvittot. 
  • star67

om det står packning pågår kan man ringa o ta bort en vara på hm???

• star67
    kalmar brud skrev 2010-11-04 11:05:06 följande:
    När det står på en rabatt check att den inte kan användas tillsmamans med andra erbjudande och rabatter... Då funkar den inte på rea kläder heller...? Eller?
    om det är den check som man brukar få när man få kortet det går men på den står inte det.

jag har fåt en 50 kr check från kappahl undrar om man kan avnända den tillsammans med andra kopung 25%. någon har fått den med kortet. står inget på den?? någon vet på lindex går men vet inte hur är det på kappahl.
  • star67
    aglili skrev 2010-11-04 18:20:01 följande:
    Om det är en sån bonuscheck som man får för att man handlat för ett visst belopp tidigareså kan man använda den samtidigtom 25%kupng . Har jag gjort vid två tillfällen.
    jag har fått en Member card och fick tillsamans med den en värdecheck som står på varsågod - din värdecheck som välkomstpremie, värde: 50:- gäller till och med 10-11-29. och fick en anann som står på varsågod - din gåva gäller 10-11-11 de första handlare kunder som använder sitt nya member card får en gåva vid uppvisande av kopung så långt lägret räcker begränsat, och medlem festen 11/11bjuder vi på 25% hela köpet + gåva om man visar kopung.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11