Inlägg från: backi2008 |Visa alla inlägg
  • backi2008

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

anette 81 skrev 2011-02-19 10:13:58 följande:
    synd att dom nedsatta jeansen är så smala i midjan
    Håller med den kändes ganska hård också. Inget för min knubbis tyvärr!
    Emil min solstråle
  • backi2008
    Minatre skrev 2011-02-19 19:53:12 följande:
    Tycker inte heller att de där jeansen är särskilt smala (om ni menar i midjan). Finns annars ett par liknande även på Kappahl som är snygga i passformen. 
    Tycker tyvärr att kaphals muddjeans är väldigt hårda i mudden. Sonen som är väldigt rund om magen tycker inte om dom alls. Synd på annars prisvärda byxor.
    Emil min solstråle
  • backi2008

SOnen var med och shoppade idag   Han fick vara med och välja och vi behövde fylla på med lite nya traktor tröjor, dessa blev det

Emil min solstråle
  • backi2008
    winters skrev 2011-04-01 11:33:06 följande:
    Hur var den långärmade, mjuk o stretchig, eller mer stel? Har beställt hem t-shirten, men en långärmad får det bli till höstens garderob oxå om materialet är fint!
    Upplever den inte så stel utan ganska följsam. Har ännu inte tvättad den. Färgen är väldigt grön Den blå är finare i webshopen än irl, traktorerna är inte så tydliga som på den gröna. Det var sonen som valde den långärmade och jag t-shirten Så länge han nöjer sig med en lite läskig grön traktor tröja får jag vara väldigt nöjd, fasar för spiderman mm Kräks
    Emil min solstråle
  • backi2008
    sarsparis skrev 2011-04-12 11:28:44 följande:
    usch då! Måste säga att jag tycker att lindex kläder betett sig lite konstigt på sistone. Köpt två t.shirtar til sonen, den ena röda med ankare på och den ena med en traktor på. Första gången jag tvättade den röda (som dessutom är ekologisk) så blev alla vita ankare rosa, fick en ny, tvättade den då helt själv i maskinen, och det vita är rosa igen, så nu får jag gå tillbaka med den också. Traktortröjan krypmte jättemycket i tvätten, den var stor när jag provade den på sonen, nu är den nästan för liten, så den åker också tilbaka.  För ca en månad sen köpte jag ett par jeans till sonen, de är endast använda på 2 kalas, nu såg jag att de spruckit ca 10 cm i grenen. Har aldrig någonsin varit med om liknadne, har vad jag kommer ihåg reklammerat ett lindex plagg under alla åren och de var fix jackan förra året. Funderar allvarligt på att inte köpa något mer därifrån på ett tag....
    Reklamerade en Bamse tröja idag och har reklamerat ganska mycket på lindex. Tycker inte att kvaliten är så jätte bra men sonen är helt förälskad i Bamse och i deras traktortröjor så jag köper för att han ska få välja något Är glad så länge det inte är Spindelmanen Kräks men oftast blir det inte använt så många gånger och nu har jag lyckats köpa på mig ett lager med fina småfolk trakortröjor i nästa storlek
    Vilken traktortröja var det? Har köpt den blå/vit randiga t-shirten men ännu inte tvättat den, kanske dax att göra det.
    Emil min solstråle
  • backi2008

Var på Lindex idag och det är t3b2 på hela barnavdelningen. Köpte ock inget, väldigt utplockat i storlek på det jag ville ha

Emil min solstråle
  • backi2008
    Finesse skrev 2011-05-05 17:39:00 följande:
    nån som vill ha 50:- på lindex shop online?
    Tack gärna
    Emil min solstråle
  • backi2008
    pp08 skrev 2011-05-06 14:54:01 följande:
    Var inne på HM idag, tyckte att linnen såg små ut!!!!
    Tror det är olika från år till år tyvärr. Handlar inte så mycket på HM, sonen ca 100 cm och 18 kg har 110 på överdelar från lindex och har 98/104 på två överdelar från HM som han fick i present förra året. Då var de på tok för stora och nu sitter de perfekt Nu köper jag 110 eller 110/116 på överdelar om han ska kunna ha de i höst är det t-shirts som bara ska användas i sommar kan vissa 104 funka om de är breda
    Emil min solstråle
  • backi2008
    AochJsMamma skrev 2011-05-11 20:49:21 följande:
    hmm får hoppas på tur imorgon! behöver (ja, faktiskt! ) ett par marinblåa.
    Nordstan hade massor av dessa men det var ett tag sedan.
    Emil min solstråle
  • backi2008

Lottizm- sonen har den idag. Jätte fin på men konstig i storlek, stora i storlek och stort hopp mellan storlekar pga dubbel storlek som jag hatar. Sonen fick den i 98:104 och den sitter precis, hoppas den inte krymper men storleken större blev som en klänning ingen bild idag då jag jobbar hela kvällen!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11