Inlägg från: snoozen |Visa alla inlägg
  • snoozen

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Har inte läst tillbaks så någon annan kanske redan har tipsat Fick sms från KappAhl i veckan:
    25% på hela köpet under medlemsdagarna hos KappAhl 1-3 oktober! Gäller ordinarie priser, ej i kombination med andra erbjudanden. Visa SMS i kassan. Välkommen!

Sms´a till dig själv, döp dig tillKappAhl

• snoozen

Det här med test är ju som de är, vi hade bla 8840 som kom sist i årets test, som en av två overaller förra året. Vi var nöjda, den gick varm i förskolans torkskåp, men han var aldrig blöt, passformen höll etc.. Har även haft Didrikson som en andra overall och lika med den, inga problem, och då går min son på en Ur-o-skur-förskola så de används  till max. I år tänkte jag köpa Fix  men struntade i det då passformen var katatrof för vår son plus att så många jag känner klagat på Lindex kvalité, bla på dragkedjan, känns inte som att de håller måttet. Vi kommer att köra på Didrikson Tignes plus MOLO´s overall, känns som att de är mer värd sitt pris.

• snoozen

Instämmer i att det sinat med blöjerbjudanden! Här kör Willys ofta med 50 kr rabatt vid köp av 2 st Libero eller Pampers, så det blir oftast det.

• snoozen
    Den sista vill jag ha till min son, att jag missade den idag när jag var på Lindex! Den och den nästsista blir säkert jättefina till ett par röda byxor (hm o lindex):

Själv gillar jag inte skjorta o slips på barn, men den översta tröjan var en mjuk variant av det Och smaken är ju som baken! Vi hade tomtedräkt på ena sonen när han var ca 1,5 år, det var praktiskt och ändå julmysigt. Gör som ni känner!
  • snoozen
    star67 skrev 2010-11-25 18:30:36 följande:
    jag har en snabb fråga behöver en snabb svår, hur är storlekar på lindex dam kläder tunikor?? normala , stora  eller smalla??
    Tycker de är normala, dock lite mer åt det stora hållet än åt det mindre. Men det är jag det
  • snoozen
    AnkiFalun skrev 2011-02-12 08:19:45 följande:
    Nån som kan skicka smset från lindex där man fick  procent på en vara.
    råkade radera mitt meddelande.
    eller om nån kan skriva exakt vad som stod i smset.
    Vår Valentingåva till dig!
    Du får 25% på en valfri
    modevara t.o.m. 14/2-
    11. Välkommen till
    Lindex! Avreg? SMSa
    Lindex till 71160. Kan ej
    komb med andra erbj.
  • snoozen
    anette 81 skrev 2011-02-12 18:25:17 följande:
    finns det ingen internetkod?
    Du får väl kika på mejlen
    Har inte fått någon själv dock..
  • snoozen
    AochJsMamma skrev 2011-03-24 19:21:56 följande:
    tack för svar, såg sen att jackan och byxan heter Twinkle (färgen) så antar att de är marinblått i jackan. Blev Bamse galonställ (bläää, men sonen har kommit på att det är superkul att leka med leran som är på gården på dagis just nu och är hyggligt trött på att tvätta overall/skalkläder konstant..). Sen blev det en turkos skaljacka (så billig, går ju inte att motstå! ) samt stjärn anorak och jeansanorak till bebisen att ha nästa vår Oskyldig. Kombinerat med babykoderna blev även babyjackorn snuskigt billiga..
    Funderar också på Bamse galonen, vet du hur de är storleksmässigt?
  • snoozen
    Xgirl83 skrev 2011-05-16 20:34:00 följande:
    De är jättebra, om du inte är ute efter vattentäta byxor.
    Nja, huvudsaken är egentligen att skydda mot smuts när det är liiite för fuktigt för bara jeans. Använder PoP´s till de större barnen, men det känns lite för dyrt för så kort användningstid. Tror jag ska prova Lindex
  • snoozen
    lillronya skrev 2011-07-19 20:26:08 följande:
    Ni brukar ha koll på saker och ting här så jag slänger in en fråga igen.
    Om det står på en kupong att den bara får användas en gång.
    Funkar det att kopiera och använda i två olika lindexbutiker på samma dag iaf då?
    Eller det är fusksäkert?

Jag har då använt samma kupong fleeera gånger, vid flera olika/skilda kupongtillfällen *snålgöta*  
  • snoozen
    Lantani skrev 2011-07-31 23:00:09 följande:
    fyy.. jag kommer inte in på sidan

Vilken webbläsare använder du? Med Internet explorer funkar det men inte med Google Chrome
  • snoozen
    imsel skrev 2011-09-29 16:36:21 följande:
    Ull är ju ett superbra plagg Skrattande
    Men min son är lite känslig.. Precis som jag, så vi kan inte ha ull utan att det kliar (och det finns vissa som är stickigare än andra. Kände tex på Pierre robert, de kändes jättemjuka. Silkesull finns det ju också)
    Så vi använder isåfall funktionsunderställ i polyester. Ungefär lika bra. Kanske inte lika varmt dock.

Jag tror inte jag kommer ha underställ på honom särskilt ofta på dagis.
    Det är mer om man ska vara ute mer än nån timme. 
    Om vi åker till "byn" då man åker skoter eller pimplar eller så, då kommer det användas.
    Det och antingen ullfrottéoverall (ska köpa) eller fleece, och sen vinteroverallen.

Men jag bor ju långt upp i norr där vi oftast har typ -20 grader hela vintern.        
    Ullfrotté är super! Hade ullfrottéoverallen från Polarn o pyret till minstingen förra året. Mjuk och inget stickig eller så. Passar även i år så det blir till att ha den i sovpåsen på dagis, hoppas ju på en något varmare vinter i år!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11