Inlägg från: etindris |Visa alla inlägg
  • etindris

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Är det någon som testat kappahls skalbyxor? Har tidigare haft pop och fix men känner mig mer sugen på kappahls färg så någon som testat dessa? är de vattentäta?

• etindris

Visst är de snygga. Priset är 299 kr och om de är bra kommer jag lätt att satsa på ett parFlört

• etindris

Jag kör på ett par sådana när jag skall iväg imorgon. Sulle de inte vara bra får man vell köra på ett annat par: priset är ju bra och som du säger färgen är ljuvlig

• etindris

Jag fick en sådan där bamse kupong och skickade in den fick en tidning och sen inget mer, så det var inga som helst problem bara en gratis bamse tidning. Jag verkligen älskar bamses kläder just nu, underbar mjuk och skön kvalite och härliga färger:)

• etindris

På hm skiljer det mellan pojk och flick i storlek. Har en av varje som är gansk jämstora. Även lindex kläder skiljer mellN pojk och flick. Pop har unisex kollektion som inte skiljer men renodlade pohk och flick kläder skiljer Undrar om lindex sommar sortiment känns torftliht tycker jag. Bamse brukar de hamer etc.ågon som upplever samma som jag?

• etindris

Jag handlade också:) till tindra köpte jag turkos och rosa klänningen med volangkant och röda och marinblå klänningen med volangkant. Till emil blev det de rutiga shortsen och blå piken med en rosa kant. Jättenöjd med de fina kläderna

• etindris

elliegbg: Tack. De är super bra hos dagmamman de byxorna:)

• etindris

Titta vilka läckra dom måste min son ha Från hm:

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11