• passau

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

appro på storlekar... har slängt sjukt mkt kläder i dag som var mina för 100 år sen...
    hittade en mintgrön kavaj och kjol, (inte så gräsligt som det låter) men d va stl 40 och jag är bredaxlad då jag simmade tidigare och nu drar jag väl 42-44 över bysten efter amning, och jag kunde knäppa kavajen utan problem... hrm... jag kanske inte är sååå tjock som jag tror utan dom har trixat med stl d sista åren?!

• passau

Har köpt 2 par byxor å nåt par vantar sen reAn i sommras... Ledsen för alla som gillar d men lindex har verkligen inget i min smak nu... En regnoverall hade jag visst köpt med men d e så tråkigt när d bara e till dagis så jag glömde. Den

• passau

vi hade 2 pkt willys byxblöja för 79:- eller vanliga willys blöjor 2 för 69:- förra veckan, kan säga att jag bunkrade

tycker väl inte att dom är lika bra passform på som libero men dom funkar speciellt till det priset

• passau

Japp på lindex. Ang Willys blöjor så har bi jätte diarréer här och dom håller dock tycker jag dom är stora i stl...

• passau

inte för att vara pessimist men d brukar vara 1-2v med skit halva rean på lindex innan barnkläderna börjar tyvärr... allt för att sälja innan antar jag...

• passau

Lindex började 19/1 med t2b1 förra året å 26/1 med halva rean låter tätt men så hade jag skrivit...

• passau
    ÖNadja skrev 2011-01-12 07:16:52 följande:
    då lär det nog börja på fredag, bara för att ja ska till stan på torsdag.
    vilken affär pratar vi om?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11