• liber

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Mirela skrev 2011-02-11 13:50:57 följande:
    Me too :)

Men gäller den på barnkläder? 
    lilyanna skrev 2011-02-11 14:02:26 följande:
    Det står ju valfri vara så det borde den ju göra
    undrar också det? Det står ju valfri modevara...
  • liber

och modevara kanske avser damkläder eller? Jag försöker ringa dit nu men de har tydligen något fel på sin
    växel...

• liber
    Favvo skrev 2011-02-11 18:24:48 följande:
    Ja, den gäller även barnkläder.
    Jag använde min när jag shoppade lite min lilla flicka och det var inga problem Skrattande
    Japp det var för barnkläder också, jag åkte in till stan och handlade skaljackan, lagom att betala 300 kronor
  • liber
    AnkiFalun skrev 2011-02-17 11:51:14 följande:
    kom kuponger på lindex nu 30 % valfri vara, 30 % på byxa/ jeans, och 30 & på valfri kosmetikvara
    fick du med snigelpost eller mejl? Jag har inte fått...
  • liber
    fritzie76 skrev 2011-02-17 12:57:50 följande:

Ska ni köpa/har köpt vårjacka på Lindex? Vilken köpte ni?

Hur är jackan som kostar 299 kr och finns i röd, rosa och grön? Är det bättre att ta en av FIX-jackorna? Är lite trött på den rosa då vi haft den färgen på de senaste jackorna. Men kanske den rutiga.

Jag köpte den turkoa skaljackan till dottern, hennes val, på förra 25% kupongen. Blev jättefint med denna mössa och matchande vantar till Den är vattentät 10 000 vattenpelare, vindtät osv, gillar även att det är mudd i ärmen och dragsko nedtill samt att man kan torka den i torkskåp (bra på dagis).

• liber
    Thegran skrev 2011-02-17 16:04:47 följande:
    satt precis och velade om vilken färg dottern ska få på jackan...är färgen samma  i verkligenheten som på bild? eller är den mer turkos?
    Svårt att säga Jag upplevde den som annorlunda i verkligheten, den är absolut inte ljust turkos, det är en turkos med mycket svart i om du förstår vad jag menar.
  • liber

Ni som fått 30% kuponger var bor ni? Funderar på om de skickar ut olika till vissa delar av landet. Jag bor i söder och har inte fått någon kupong.

• liber

Mycket märkligt! Undra om vi som inte har fått ska få i veckan eller om det bara är några utvalda...?

• liber

Idag fick jag mina kuponger ni andra som inte har fått ännu får nog också idag!

• liber
    anette 81 skrev 2011-02-22 11:38:44 följande:
    här har inte ens posten kommit
    den som väntar på något gott väntar aldrig för länge
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11