Inlägg från: sarismaris |Visa alla inlägg
  • sarismaris

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Idag funkar det inte att få 25% två ggr på samma plagg.. De har nog upptäckt missen!

• sarismaris
    LindaBell skrev 2011-07-30 05:24:37 följande:
    Aha tack för svar! Webshop är det shoponline och så får ni kläderna skickade till butik? Om man använt internetkoden och fått rabatten avdragen när man gör sin beställning i webshoppen går den kupongen inte att använda i butik sen då? Ser se att den är använd?
    Japp, men man kan få paketet skickat till postens utlämningsställe också (om man nu skulle ha långt till butik) men då kostar det ju mer i frakt å så (typ som ellos, h&m mm)
    Du kan använda både koden på nätet, och kupongen i butik, de kollar inte sånt. Och får du kupong att skriva ut, via mail, så kan du använda flera gånger (kanske inte i samma butik med samma expedit då ifall de skulle råka komma ihåg att du redan använt, men annars är det fritt fram!)  :)
  • sarismaris
    lilyanna skrev 2011-07-31 20:59:53 följande:
    Hittar inte koden till 25% rabatt, någon som har lust att ge den till mig? Ska beställa lite nu tänkte jag :)
    SEE1111
  • sarismaris
    Kristyr skrev 2011-08-14 21:05:26 följande:
    är HM leggins lika små i stl som lindex leggins jr stl i t3b2 sortimentet?

Nej det tror jag inte! Tror nog att H&Ms leggings är längre i benen. Har dock inte haft några basleggings därifrån till barnen på länge, men 3-åringen (som normalt har 104 på kläder) har ett par lite glansiga svarta leggings med små hjärtan över hela från H&M i stl 92 och de passar än!!
  • sarismaris

Ingen som fått nån Lindex-kupong idag?

• sarismaris
    pp08 skrev 2011-08-16 14:27:36 följande:
    Vet inte hur overallerna är, men deras (skal)jackor har varit stora i storleken. Min tjej är 91.5cm och skaljacka 92 är fortfarande stor (framför allt armarna). Hon skulle ha drunknat i 98.

Hur stor/lång är ditt barn. Mitt är nu 91.5cm; 12.1kg och funderar också på 98 alt.104.
    Jag köpte fixoverallen i 104 till min 3-åring först. Hon är ca 1 m och väger nog 18 kg eller nåt. 104 satt bra nu (men då hade hon bara tunn klänning och leggings under när hon provade). Så jag bytte till 110! Har inte fått henne å pröva den än, men den blir nog bra i vinter skulle jag tro!
  • sarismaris
    FamilyGay skrev 2011-08-16 12:54:32 följande:
    Hmmm.. de verkar ha fixat till webbshoppen så att man ej kan kombinera flera koder. Synd, det var så kul att shoppa superbilligt och med deras "tillåtelse".

Ska i alla fall köpa den där duffelkappan men måste till butik och pröva den. Är det någon här som har koll på ifall den är stor/liten?
    Ja fy va dumt! ;) Jag testade också att kombinera.. Vore ju fint att få vinterytterkläder till andra dottern billigt också...men det sket sig alltså.. Men man får väl va nöjd med 30% på ett annars rätt dyrt plagg, det är ju ändå ganska generös rabatt!

Va det nån som hade fått 30 % på valfri jacka?? Nån som har koden lätt tillgänglig och har lust att dela med sig?
  • sarismaris
    LisaMona skrev 2011-08-16 15:30:41 följande:
    Menar du kupongen man fick när man handlade?
    Den jag fick var på 50 kr rabatt på valfri barnjacka och gällde till 30/9.
    Internetkod: SEP31009
    Aha, så va det kanske ja! Tack tack!
  • sarismaris
    jannah skrev 2011-08-17 12:10:08 följande:
    Jag har fått flera mejl där jag kan dela ut 50kr-koder... Skicka ett meddelande med mejladress till mig om ni vill ha! Men har man fått en på sin mejl redan så funkar det inte fler gånger, tyvärr... Annars hade jag skickat massvis till mig själv! Flört
    Jag har också inboxat dej! :)
  • sarismaris

Sådär, beställde just den rosa Fix-jackan och de svarta Fix-byxorna till stora tjejen. Tog i två olika beställningar för när man just gjort den första så ligger rabatten (30% i detta fall) kvar så man kan utnyttja den igen om man gör en till beställning direkt. :) Blev sammanlagt 718 kr inkl. porto. Helt okej för hela setet! (330 kr billigare än utan rabatter..)

Känns lite sjukt att man snart handlat färdigt vinterkläderna fast sommaren egentligen inte är helt slut än.. :/
    Men bra å dela upp det lite! Kommer kosta ändå längre fram när man ska ha vantar, mössor och vinterkängor!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11