Inlägg från: Smilla75 |Visa alla inlägg
  • Smilla75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Xgirl83 skrev 2010-07-23 13:21:37 följande:
    Sjukt mycket pengar för den overallen! Men jag tycker att det är upp till var och en hur mycket de vill buda.
    Åhh, jag som sålde min här för 100:-....
  • Smilla75
    Snorky skrev 2010-07-23 14:26:54 följande:
    Jag har också en rosa molnoverall... köpt på loppis! Man kanske skulle sälja den?? Köpte den för att den är så söt och ifall jag skulle få en dotter nån gång...
    Annars tycker jag det är toppen med tradera, där får man ju verkligen tillbaka pengar på kläderna (eller kan tjäna pengar om man ångrar sig). Sen kan man göra fynd där också, det beror lite på när i månaden man handlar... vid löning blir det mesta dyrt! Ska man shoppa riktigt billigt ska man gå på loppisar och barnbytardagar... där kan man göra riktiga fynd!
    Ja, klädbytardagar är super. Där säljer jag det mesta dessutom, skulle aldrig lägga ut en tröja på Tradera för att få typ 30 spänn, får vara en overall då.
  • Smilla75
    Snorky skrev 2010-07-23 14:34:46 följande:
    det beror på vad det är för nåt... jag säljer det mesta på tradera och är det populära print eller märken (och man har avslut vid löning samt kvällstid) så kan man få tillbaka nypriset typ... jag köper ju typ aldrig nåt till ord. pris heller så. Jag förstår ist inte de som säljer på loppisar/bytardagar och nästan skänker bort kläderna, men jag är jätteglad att många gör det, för jag tjänar ju på det
    Jag är nog lite lat kanske men jag får ju typ 20 kr för en Lindextröja påbytardag, det får man ju inte på T då frakten är 24 kr. Eller tänker jag fel. Känns som frakten blir så mycket om det inte är ngt dyrare.
  • Smilla75
    Snorky skrev 2010-07-23 15:19:54 följande:
    som säljare behöver du ju inte tänka på frakten... den får ju köparen betala!
    Klart, men den gör ju att det knappt blir någon skillnad att köpa nytt.
  • Smilla75
    anette 81 skrev 2010-08-12 18:48:55 följande:
    nu har fix overallerna kommit in på webben

någon som vet vattenpelaren på dom
    Förr har det varit 6000.
  • Smilla75
    Finesse skrev 2010-09-01 08:33:05 följande:
    Det kan ju vara fel på den med.. sen har jag tvättat den en gång är trycket är redan jättenött..
    Så kan det ju vara med alla kläder. Däreför ska de tvättas innan användning.
  • Smilla75
    Ruso skrev 2010-09-01 17:13:45 följande:
    Det var testet som den inte blev bland de högsta, men med tanke på att Reima låg precis över och det är MÅNGA som är supernöjda med den trots att den är sjukt mycket dyrare, så säger det egentligen inte så mycket...

Jag tror overallen är bra jag!!
    Reima var sämre på vattentäthet och andningsförmåga. Fix var OK op vattentäthet och sämre på allt annat, sämst var rivstyrkan. Två märken var billigare och bättre, en medelbra overall.
  • Smilla75
    Enensammamma skrev 2010-09-02 07:53:36 följande:
    Jag tycker ju personligen att Reima är bäst jag
    Jag citerade bara, inga personliga åsikter!
  • Smilla75
    Glittrax skrev 2010-09-02 11:25:37 följande:
    Gud vad långa velourbyxorna blivit nu tycker jag.. har köpt 110 på webshopen till min tjej som är 95 lång, vad har era barn som är kring den längden?

Har tyckt de varit lite korta så jag har alltid tagit en storlek större förrut då jag köpt dem och nu badar hon ju i dem.....
    De är långa. Min dotter som är 100 kan inte ha 110 ännu, 104 sitter perfekt.
  • Smilla75
    BlygTjej skrev 2010-09-02 12:44:31 följande:
    Finns det någon rabattkod nu? Ville ha overall till stora tjejen... Vad tror ni man ska ta för storlek, hon blir 4 i januari. Hon är väl runt 1 m. Bamse-overallen är det jag har tänkt mig.
    Nej, gick ut 29:e.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11