Inlägg från: Ms Kanga |Visa alla inlägg
  • Ms Kanga
    Gurkan skrev 2011-08-30 20:18:27 följande:
    tack alla!

Jo visst kan man ta ett par i velour och sy mudd på eller bara sy in en resår men nu har jag hittat ett mönster jag gillar... Och med ett mönster kan jag sy dem i både velour, tunn denim och linne till sommaren... hehe gillar bekväma kläder om någon undrar  

Här finns det velourbyxor - http://www.ellos.se/dv/1-Underklader-bad-Sov-mysplagg-Mysplagg/_/N-f6gZ1z141xe?Nr=279321 jackan kan man ju skänka till myrorna
    Mina ljuvliga pojkar Junior 071017 & Turbo 100726
  • Ms Kanga
    lady in red skrev 2011-09-16 14:10:27 följande:
    Fick kupongerna idag,inte mycket dock,hade hoppats på 30 % igen .

Vad tror ni om denna fix vinterjacka: Dottern är 115 cm lång nu,ska jag ta 122 el 128??

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=152...

Kan du dela med dig av internetkoderna? Jag fick inte heller några kuponger i brevlådan idag men brinner av iver att få handla
  • Ms Kanga
    skrotis78 skrev 2011-09-16 15:34:18 följande:
    Jo då, det fungerar. Jag beställde precis 3 par byxor till min dotter från "ta 3 bet för 2". Först drogs rabatt för ett par byxor, sedan 10 % som kommer automatiskt på Shop online, sedan lade jag in den nya rabattkoden SELC11373 och då drogs det 50 kr.
    Sedan hade jag en sån "ge bort 50 kr till en vän", så det blev totalt 88 kr för 3 par byxor

Schsch inte så högt - då kanske Lindex upptäcker sitt misstag och spärrar tack för koden
  • Ms Kanga

Nu har jag inte några mer 50:-

• Ms Kanga
    Boosse skrev 2011-09-25 21:04:11 följande:
    Köpte en vinteroverall från KappAhl i helgen, en Kaxs. Hoppas att vi blir nöjda. Den är dock väldigt stor! Tog storlek 86 (hon var 75 cm för en månad sedan) men vintern varar ju ända in till Mars. Storlek 80 var nästan helt lagom längd till benen så det kändes alldeles för liten då det är mer än 1 månd tills hon ska börja använda den. Vad tror ni erfarna ytterklädeshandlare?

Nu vet jag inte hur Kaxs är i storlek men jag tror att det kommer bli bra - dra åt resåren i midjan så gör det inte ¨så mycket att den är lite stor i början av säsongen.
  • Ms Kanga
    imsel skrev 2011-10-06 22:05:13 följande:
    Har varit på Lindex 2ggr utan att hitta ett enda barnplagg jag vill köpa!
    Tänkte ju passa på när det är sån bra rabatt.. Enda jag vill ha är svart-vit randiga tunikan med lila detaljer på och uggla, men den fanns varken i strl. 92 eller 98.

Nu kollade jag hemsidan också men nää, ingenting.
    Och gud vad fula alla tröjor på pojksidan är nu! Allt, precis allt var ju grått, mörkblått eller svart.. ja eller rutigt eller med nåt fult  märke typ spindelmannen..  Om man inte räknar med monstertröjorna (dom har vi redan 3 olika av).
    Är det bara på sommaren som killkläderna har färger?
    Usch vad tråkigt Rynkar på näsan      

Håller med - det enda roliga som jag hittat på Lindex är brandkårs och polisbilströjorna, de med många bilar på annars så finns inte nåt fint
  • Ms Kanga

Erbjudande från Lilla bebben ( ej min butik)
    För dig som letar vinteroverall och Boardman-ställ från Didriksons erbjuder vi 30 % rabatt på alla kläder från Didriksons! Gäller Nyheter Höst/vinter 2011 och reakläder från Didriksons. Ange koden didrik11 i kassan. Klicka på OK och se att rabatten dras annars har den inte gått igenom. Denna kod gäller från och med att du får detta Nyhetsbrev till och med torsdag 13 oktober 2011 och kan ej kombineras med andra koder.

Etindris - Vi hade Fix tvådelat och Didrikson overall förra vinter och båda var helt OK, sonen var varm och torr  - har inte någon erfarenhet av Kax men de fick väl bra betyg i Vi föräldrars overalltest 

• Ms Kanga
    maggan75 skrev 2011-10-17 20:23:12 följande:

Någon som fått  ngn rabatt från Lindex än ?? borde väl komma denna veckan Vill ha 25 % på ett köp nu

jag vill ha 30%
  • Ms Kanga
    rulltårtan skrev 2011-10-24 16:13:54 följande:
    ingen so vet någon affär som har bra och billigt fleeceset? dagis efterlyste det när han ska sova i vagnen nämligen..

Gekås har billiga och ibland hittar man någon som varit där och säljer vidare på Tradera för runt 50 lappen helt nytt
  • Ms Kanga

Jag är så arg så jag kokar. Jag köpte en FIX vinterjacka i september som vi har börjat använda den här veckan och så gick dragkedjan sönder efter 2 dagars användning. Jag åker in för att byta och blir så otrevligt bemött av personen i kassan som också är butiksföreståndare som frågade i en mycket otrevlig ton "Var det länge sen du köpte den? Har du kvar lapparna med streckkod? Har du kvittot?" Det spelar ingen roll när jag köpte jackan - människan ser väl att det är årets kollektion, inte sparar jag streckkoderna när det är ett plagg jag ska ha kvar och ja jag hade kvittot men det ska inte behövas vid en reklamation - det är ju bara Lindex som säljer Fix. Fy farao för en sån sur-häxa. Där handlar inte jag igen
     Tacka vet jag Polarn oPyrets personal där blir man alltid bra bemött - jag har reklamerat saker som gått sönder jag köpt till växa lådan efter nästan ett år och de har bytt utan problem/sura miner och inte ens bett om kvitto (fast jag haft det med)

• Ms Kanga
    Loppan boppan skrev 2011-11-16 16:08:53 följande:

kod?

Selc11461 Dam

Selc11462 Underkläder

Selc11463 Barn    
    ger 30% i e-shoppen  
  • Ms Kanga
    Gurkan skrev 2012-01-17 09:22:30 följande:
    Behöver tips! Var köper jag velourbrallor i stl 92? Lindex har typ två färger jag kan tänka mig och dem har jag redan. Villervalla har slut på den storleken, hm hittar jag inget på, name it hade två färger...hjälp!

Ej Sikke Lej och Katvig är 2 märken som gör jättefina velourplagg. Finns hos bla Lilla W och Lucky little me
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11