Inlägg från: Sophie81 |Visa alla inlägg
  • Sophie81
    Tullemi skrev 2011-02-24 15:34:55 följande:
    Ponnymössa! Hu, gillar inte hästmotiv
    Glad nä, inte jag heller. är lite rädd för hästar.
  • Sophie81

finelinan. ser lite stort ut men inte så att det blir fult. jag tror 86/92 kanske blir för tight runt om?
    har du tvättat tröjan? om inte, kanske den krymper lite?
    Drömmer

• Sophie81
    star67 skrev 2011-02-26 21:11:32 följande:
    någon av er vet hur det brukar vara rea hos Scorett ??
    brukar de sänka priserna mer än 70% ?? de har nu 70% men deras skor är dyra på ord pris. någon vet om de skulle sänka mer??
    jag har nog aldrig hittat en rea på 80 % eller mer... (det skulle väl möjligtvis vara på ngn outlet eller likn, men aldrig i en "vanlig" butik). så jag tror inte de sänks mer, i så fall måste jag nog ta mig till scorette fortast möjligt imrg bittiGlad
  • Sophie81
    Enensammamma skrev 2011-02-28 16:43:08 följande:
    Ängeln83

Årets skaljackor måste vara MKT mindre än förra årets.

Vår skaljacka i 92 sitter likadant på min dotter som är 3 år och 94 cm som din gör på din dotter som är 80 cm Förvånad
    det är softshelljackorna som Ängeln har på sina barn i bildtrådenGlad inte FIXs skaljacka.
    har den röda softshell jackan till min son som är ca 88 cm, fick byta till  strl 104. dvs de är mkt mkt små i strl!! men superfina! Flört
  • Sophie81
    TinaZ skrev 2011-02-28 20:57:04 följande:
    Har just köpt den gröna softshelljackan till min son stl 98, han är ca 86cm o väger strax över 15kg tror jag. Den sitter ganska precis runt kroppen så jag vet inte om jag ska behålla den.......köper jag 104 så blir den väl för lång i ärmarna. De är långa redan nu, men går ju spänna åt.
    min son är ca 88 cm o kanske 12 kg. Tog strl 98 först men den satt precis runt kroppen och var lagom i ärmarna (har långa armar) men då hade han inte ens en tjocktröja under. så jag bytte till strl 104. låter ju apstort på min son som annars har 92/98 i kläder. men 104 sitter bra i kroppen, lite lång i ärmarna men inte så det ser stort ut.
  • Sophie81

jag hittade heller inget på Lindex rean, trots att jag var där i onsdags morse med stor köplust. Bara skittråkiga grejer på rean. Köpte till slut iaf ett par mjukisbyxor (gråa m stjärnor på knäna) till min son. Inte så fin färg kanske, men bra extra byxor ör 60 kr.

• Sophie81
    Lantani skrev 2011-07-26 08:27:29 följande:
    Vilken storlek skulle ni tagit på fleecesätt till min tjej som fyller 1 år om 2 veckor? Hon är ca 79 cm lång och 9,5 kg tung. 86 eller 92? 92 känns jättestort nu, men samtidigt, så växer hon ju massor...
    Ta strl 92 tycker jag, man har alltid de över de andra kläderna så det är bara bra om de är lite rymliga.
  • Sophie81
    lillronya skrev 2011-08-04 21:51:14 följande:
    Jag beställde i söndags och hoppas grejorna kommer imorgon då.
    Kristyr skrev 2011-08-04 21:45:08 följande:
    olika gång från gång tycker jag
    Mäh vad jobbigt då!
    Jag vill ju veta.
    jag beställde oxå i söndags, och fick sms:et idag om att varorna kommit till min butik. Hämtade dem och är ganska nöjdGlad. Köpte 3 par velourbyxor (3 för 2) till min son. Tog strl 104 då han vuxit ur 2 andra par byxor i strl 98 fr lindex. Men de här velourisarna i strl 104 blev ganska stora. Ska ev byta t strl 98. Jag hoppas de krymper lite vid tvätt och torktumling.
  • Sophie81

FINESSE'
    kan du dela med dig av 50 kr koden? Jag fick 30 % rabattkoderna idag, men jag storshoppar nu och vill gärna ha mer rabattFlört

• Sophie81

Är det någon som vet var man kan köpa enfärgade strumpor till barn, gärna i 5 pack och med flera olika färger. Jag har kollat på Hm men hittade inget. På lindex hemsida hitta jag inga strumpor alls??

• Sophie81
    sarismaris skrev 2011-09-28 14:27:07 följande:
    Lindex har (iaf i butik) 5-pack enfärgade i olika färgkombinationer. 79,50 kr. Dom brukar jag köpa! Bra om man köper mycke andra kläder på Lindex, för då brukar man alltid ha strumpor som passar till färgmässigt!
    precis såna behöver jag Har du sett de på hemsidan? Hittar inte! Annars får jag väl köpa i butik vid tillfälle.
  • Sophie81
    rulltårtan skrev 2011-10-24 16:13:54 följande:
    ingen so vet någon affär som har bra och billigt fleeceset? dagis efterlyste det när han ska sova i vagnen nämligen..
    Jag hittade fleeceoverall på Stadium för 199 kr. Lite tunn kanske men funkar med en tjockare fleecejacka på.
    Fleeceset finns annars billigt på Åhlens 149 resp 99 per del.
    *har precis varit ute på fleecejakt själv*Flört
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11