-
Jag tror att 10% dras av från slutsumman helt enkelt (exkl expeditionsavgiften).Rosenbarn skrev 2010-04-02 20:47:45 följande:Någon som vet om man får 10% på allt på webbshoppen även på 3bet för 2???
-
Till 30/4.Pixxi skrev 2010-04-08 20:34:42 följande:Det är ju 10% på hemsidan, någon som vet hur länge?
-
Det var inte halva reapriset på "min" butik igår i alla fall. Jag köpte för 25%-sms:et. Men det kan ju ha börjat idag eftersom sms:et gick ut igår.
-
Med "gick ut" menar jag alltså att det gällde tills igår.
-
jannah: Min dotter blir kallad "han" hela tiden, även om hon enligt mig har ganska så tjejiga kläder vissa av gångerna... Men framför allt om hon har kläder som kan uppfattas som pojkiga.
-
Det är väl samma koder på alla kuponger, tror de redan står här i tråden.
-
Jag menade, koderna är väl inte unika för varje kund.Tullemi skrev 2010-04-27 08:17:52 följande:Nä, på mina är det 3 olika.
Så om nån var intresserad just av att få koder för att beställa i webshopen så tror jag redan de står här i tråden.
-
Haha, ja så kan det bli!
-
Tror inte att det stämmer, jag tvivlar på att jag drar mitt kort 3 ggr/månad. Istället verkar det vara en ren slump vilka som får det. Jag brukar alltid få det, det har bara varit något enstaka jag inte har fått. Det finns de som handlar betydligt mer än jag som inte får det. Deras system verkar inte fungera helt enkelt.Hallonmaja skrev 2010-04-28 19:22:51 följande:Aha, läste att man ska dra sitt kort 3 ggr/mån. Det tycker jag att jag borde gjort, är ju där för jämnan känns det som Hoppas på att få sms:et av h80 istället
-
Jag kunde kanske tänkt mig att köpt Emil-kläderna, men det skulle nog få bli till finkläder i så fall. Men nej jag är nog också för praktisk för det.
Finkläder har hon mycket ändå.
Jag har shoppat lite för 25% på ett köp idag. 600:- blev 450:-, helt ok.De höll också på att märka mer reaplagg men tyvärr kunde jag inte vänta på att det skulle bli gjort. Tyvärr hade inte Bamse-seten kommit in än.