Inlägg från: HonSomVet |Visa alla inlägg
  • HonSomVet

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Jag såg softshell-jackorna på Lindex idag och de är ju SJUKT små. Jag tänkte, men gud de måste ha felmärkt. Strl 86 var verkligen pytteliten.

• HonSomVet

Koden för 25% på valifritt barnklädesplagg fungerar också.

SEE1111

LCSE11123

De där två koderna fungerade i alla fall igår. Ena är 50 kr rabatt vid köpt för minst 150 kr och den andra 25% på barnklädesplagg.

• HonSomVet
    AochJsMamma skrev 2011-04-02 20:42:20 följande:
    jag tänkte på kuponger att användas i butik . När går 25% ut, vet du det? Har köpstop nu ett tag, shoppat ALLDELES för mkt nu.. Oskyldig
    De finns som kuponger också. Har dem, ska se om jag lyckas ladda upp dem. Sista dagen idag ser jag dock! Så det är väl lite i sista minuten.

Asch, hur laddar man upp länkar? Eller pdf-filer?
  • HonSomVet

Jag kunde inte logga in på Lindex igår kväll. De sa att min mailadress inte var registrerad? Obestämd

• HonSomVet

Men det gick inte idag heller och jag var tvungen att skapa ett nytt medlemskap med min gamla mailadress!

Mitt konto kan väl inte försvinna så där bara?!

• HonSomVet
    Mamma och Mor skrev 2011-04-11 19:10:39 följande:
    Vad sjutton är det för något i de rutiga skaljackorna??
    Köpte dessa jackor åt bägge barnen är det var kampanj och det är jag glad för. Barnen är atopiker, dvs har känslig hud och jag tvättar kläderna innan användning. Ytterplagg har jag dock aldrig tvättat då de inte ligger direkt mot huden under lång tid som vanliga kläder gör. Det lilla en krage vidrör huden har inte haft någon påverkan. Nu är jag dock fundersam...
    Efter bara en kort stunds användning (en tur till affären samt leka lite på gården) och bägge barnen är rödflammiga i ansiktet och vid handlederna. Värst är det vid ansiktet, där hakan är märkbart röd och irriterad, ser nästan lite "skavd" ut. Har aldrig sett detta fenomen på dem tidigare Obestämd
    Ska låta det läka ut på dem och sen testa igen om det bara var en tillfällighet men jag undrar jag, bägge barnen får likadan reaktion samtidigt....hm....
    Det låter inte speciellt roligt faktiskt. Och ganska obehagligt om det är jackorna. Även om dina barn kanske har en känslig hud så ska väl inte en jacka orsaka en sådan allergireaktion. Eller ska man förvänta sig det av alla otvättade kläder i värsta fall?
  • HonSomVet
    star67 skrev 2011-05-01 20:19:35 följande:
    brukar det gå att byta varor med nånga rabatter på butiken??  de brukar säga att man får inte rabatten på den nya vara!!!! jag har mailat kundtjänst o de brukar säga att det går, men vad kan man göra??
    Jag har bytt kläder jag köpt över nätet, med rabatt, i butik. Det var inga problem. Fast jag bytte bara storlek, inte annan vara eller så.
  • HonSomVet
    jannah skrev 2011-05-06 10:53:03 följande:
    Ta 98/104, för överdelar från H&M tycker jag nästan alltid är små i storlek. Min dotter har 98/104 från H&M... Hon är ju dock lite större än din tjej, tror jag...
    Fast jag tycker egentligen inte överdelarna från H&M egentligen är så små i "rätt" storlek. Däremot tycker jag att de är väldigt tajta. Ärmar och själva topparna brukar vara ganska långa, men sedan sitter de som korvskinn. I alla fall på min lilla och hon är då alldeles normal (men inte smal).
  • HonSomVet
    AochJsMamma skrev 2011-05-06 19:35:28 följande:
    kan det vara så att det skiljer sig mellan "flick" o "pojk", så fånigt som det är på vissa ställen? Tänker eftersom jag o Finelinan tycker samma som har söner, o du har en dotter.. för smala o korvskinn är inte direkt nåt jag förknippar med HM..
    Jadå! Dottern har några t-shirts från "pojk-avdelningen" och är större i storlek 86/92 än samma storlek på flickavdelningen. De är inte enormt mycket större, men de är vidare.
  • HonSomVet
    AochJsMamma skrev 2011-05-06 19:38:34 följande:
    aha, d¨å är det nog så.. för det är just att de är bredare som gör att tröjorna inte sitter bra på Alex.. syndd, för såg flera fina tröjor idag jag var sugen på, men vet att de bara blir hängandes..
    Det var en artikel om precis detta i någon tidning för någon månad sedan. Att det kan vara ganska stor skillnad på kläder i samma storlek om man jämförde pojk- och flick-avdelningen.

Ett ställe hade svarat något i stil med att pojkar är mer aktiva eller vad det var, så de behövde lösare kläder.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11