Inlägg från: skrotis78 |Visa alla inlägg
  • skrotis78

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Jag får inte min rabattkod SELC11291 att fungera på Shop Online. Rabattkoden registreras men rabatten dras inte av. Någon som känner igen?

Kan man kombinera denna rabattkod med see1111 och "bjud en vän på 50 kr rabatt"? 

• skrotis78
    lottizm skrev 2011-07-24 16:33:28 följande:
    vad är see1111 för kod?

nån som fått den där 25 % på ett barnplagg-koden som vill dela med sig? jag får den inte fast jag fyllt i två ggr...
    see1111 är 25% på valfritt barnplagg. Det brukar gå att kombinera rabattkoderna men jag får inte min 30% rabatt att fungera.
  • skrotis78

Någon som har använt 30% rabattkoden (selc11291) flera gånger på nätet?
    Går det att beställa flera gånger med den koden? 

• skrotis78

Ingen som har "50 kr att ge till en vän" kod att ge bort?
    Jag skulle bli överlycklig  

• skrotis78
    Wilmis07 skrev 2011-07-25 23:04:16 följande:
    Ni som hade Fix overallen förra året var ni nöjda?
    Supernöjd! Min dotter var 1½ år då och hade stl 86. Har precis beställt årets FIX-overall. Blev riktigt billigt med alla rabatter. Och snygg var den också!
  • skrotis78

Någon som har den där rabattkoden på gratis babystrumpor vid köp av ett babyplagg på Lindex?
    Har sett den någonstans men hittar den inte nu. Tror den följer med i babyboxarna man får på BB mm när man får barn.

• skrotis78

Jag tycker man ska strunta i overall-testet och köpa det man själv tycker är bra. Har man haft FIX i alla år och varit nöjd finns ju ingen anledning att byta bara.

• skrotis78
    Finesse skrev 2011-09-09 17:05:12 följande:
    Fick mail om det idag. Kanske bara är i Umeå då.
    Vad stod det i mailet?
  • skrotis78
    Loppan boppan skrev 2011-09-10 20:12:12 följande:
    Det finns inga aktiva kuponger just nu va? Lindex (Inte jacka för det vill jag inte ha)
    Undrar detsamma...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11