För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Hoppas det kommer nån kod nästa vecka....
Hoppas det kommer nån kod nästa vecka....
Fick kupong på mailen idag, men ingen rabatt på barnkläder.
Vad har ni köpt i helgen nu då??
Jag köpte
www.lindex.com/se/6824392/&styleId=28583086
till äldsta dottern och två par reajeans till sonen. Sen blev det inte mer än så.
Handlade lite innan i veckan på 2 för 1, mest strumpor och annat trist
Och allt gick att kombinera med handla för 400 få 100 i rabatt.
Jag köpte för 308 kr:
3 paket strumpbyxor till mig (ta 3 bet för 2 på dem)
2 par shorts på rea till sonen strl 134 resp 140 30 kr/st
1 par shorts för 179 kr
1 par strumpor för 20 kr för att komma över 400
Så jag är nöjd
Har nån något tips på hur man klär en 4-åring till en fotografering, vardagssnyggt eller vad man ska kalla det. Vill inte ha puffärm och inte brokigt mönster. Sommarkkläder....
Ja lite märklig är rean ibland. Ibland har de ju tex 30 % på helt köp vilket ofta är bättre rabatt än första rean..
tror ni man kan hoppas på nån "snart-börjar-skolan-rabatt" nu när rean verkar vara slut?
Min dotter är 104 cm lång och hon kunde inte ha strl 116, då kan hon inte röra sig. Jag köpte 110 på overallen.. skulle den bli för liten har jag ett tvådelat sett i stl 116.
Har haft kaxs vinterkläder till barnen i 3 år och varit väldigt nöjd.
Hittar du en jacka för ½ reapriset kan du kanske köpa enfärgade svarta byxor itll hösten? Då blir ju ändå totalpriset överkomligt..
Hr nog knappt fått nåt erbjudande fr lindex sen de började med den nya klubben. Fick dock att jag hade bonus på 25 kr tt hämtat så jag har ju handlat där. Har lindex tagit bort kommande kläders web showen? Jag tyckte judes var roligt att titta på Nu väntar jag på att få se höstkläderna.
Har varit på två lindex idag och båda hade halva reapriset på barnkläder
Men man fårväl kupoonger fortfarande?? FAst kanske inte lika ofta