• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

lindex har inte skickat förut så bra rabatter men man vet inte vad ska handla. jag behöver två st regn kläder men eftersom de är så stora och breda sitter inte fin på mina små+ att det finns en butik här som har 150 kr per set om de inte har höjat priset eller kanske åker till ullared någon gång. men om de hade vinterkläder ute overaller mm. hade man passat på o köpt till vinter.

• star67

men hur kan gå att använda båda två ! tex om man köper ta två betala för en då betalar man 29 kr för alla ter plagg eller kanske de gör inte så. om man köper något som kostar 100 kr då blir varan helt grattis.Glad

• star67
    mollan nu skrev 2010-06-18 20:07:09 följande:
    jag har använt 3 kuponger idag. Funkar även på rea. Har 5 lindex butiker nära mig så det är inga problem att köra flera kuponger.
    vad har ni köpt vill gärna veta vad andra har köpt kanske några tips.
  • star67

i vår butik hade mycket fin på rea, hoppas på snart halva rean eller ta 2bt 1.

Jag har bestäld en klänning men den var inte så fin som jag trode, kan jag byta den mot två plagg trorr ni utan att betala extra ( te.x om jag tar iställit en för 129kr o en för 49 kr)?? den kostar 179 kr men fick betala 58 efter rabatt.

• star67
    Smilla75 skrev 2010-06-19 18:38:40 följande:
    Nej, mer än vad du betalt kan du ju förstås inte få för, dvs 58 kr. Eller om du får använda rabatterna igen på 1 plagg
    du menar det går att göra så??  men på butiken gick inte att använda till barn både kopungerna vilken jag trode det går.
  • star67

är det säkert att det blir rea på lindex nästa vecka ta 2 bt 1 eller halva rea?? och vilken dag tror ni kan blì??

Om man registrera sig på kassan bli medlem club kan man direkt  använda kopunger och köpa från hemsida eller måste man få kort först.???

• star67

jag handlade idag med kopungen men hon sa att den funkar inte scanar inte på kassan så hon skriv koden iställit, det visar att jag har använd den förut. men det har jag inte gjort, bara en gång på internet kanske därför??

• star67
    Flerbarnstokan skrev 2010-06-21 13:26:16 följande:
    då har du ju använt koden förut. Fast man brukar kunna anv flera ggr...

kanske hon blev sur för att jag använde den för mumin tunikaFlört som betalade bara 39 kr.jag bara var ledsen att misade bamse tunika den gröna med leggins och en hängelse jeans på baby stl 86.Rynkar på näsan
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11