Inlägg från: Mamma och Mor |Visa alla inlägg
  • Mamma och Mor

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

ängeln83 skrev 2010-09-28 16:42:32 följande:

Nu finns stjärn jackan att köpa, ni som längtat efter den
    Själv är jag så trött på den efter alla veckor av reklam om den

Håller med dig, har också tröttnat på den Cool
    Har istället köpt en oanvänd jacka från tidigare års Lindex baby som jag tycker faktiskt är finare, och dessutom betalade jag inte ens en femtedel i pris för den jämfört med stjärnjackan Solig
    ~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • Mamma och Mor
    Buttelina skrev 2010-10-14 22:48:52 följande:
    men åh jag hade blivit skitsur om nån hade försökt dra sig ur. du får köpa jackan och sälja den själv igen om du ångrat dig. Tänk efter FÖRE du köper
    Jag som säljer mycket på Tradera blir oerhört irriterad de gånger vi haft oseriösa med i budgivningen. Japp, det är oseriöst att buda och sedan inte ha för avsikt att fullfölja köpet. Lagt kort ligger, lägg inte bud om du är osäker!
    Rätt och riktigt är för din del att betala och få hem din vunna auktion. Sälj sedan iväg det om du inte vill ha det - men varför ska den som lagt ut en auktion få extrajobb pga dig?Skrikandes
  • Mamma och Mor

Buttelina: nu blev mitt inlägg lite tokigt citerat ser jag... Jag håller med ditt inlägg, och min kommentar om köp på Tradera avser den i denna tråd som budat, vunnit och nu inte vill fullfölja köpet.Skäms

• Mamma och Mor

Fick 30% på underkläder, damkläder och barnkläder idag med posten :)

• Mamma och Mor
    star67 skrev 2010-10-15 11:00:46 följande:
    själv har jag säljat en vara 3 gånger utan att köpare hört av sig så det är inte alla som fullfölja köpet, jag hade tänkt sälja den själv men tänkte fråga kanske smidigare att hon sälja den själv. jag vae säkert att jag vill ha den när jag budade.
    behöver inte att du blir så argSkrikandes jag sa att jag frågar bara kanske är en snäll säljare som jag.
    Så bara för att du också råkat ut för att sälja en vara femtioelva gånger pga oseriösa budare så blir det mer rätt att göra så själv? Nä jag är ledsen, jag tycker inte om de som budar utan eftertanke. Har man någon enstaka auktion ibland så okej då kanske man tycker det är okej. Säljer man mkt under en del perioder så är det irriterande med dessa "velpottor"..
    Jag är en rättvis och snäll säljare - men jag har inte ett dugg lust att tramsa med folk som inte avser att fullfölja sina auktionsbud.
  • Mamma och Mor

Vilken storlek skulle ni ta på windstopper-jackan åt en lite kille som till sommaren blir 18 månader? Tänkte ha jackan i vår.

• Mamma och Mor

Lejån: har inte mätt honom på länge, men han var 75 cm för ca en månad sedan. 98 låter galet stort nu till våren, eller är de väldigt små i storleken?

• Mamma och Mor

Det blev storlek 92 till sonen, jag verkade knipa den sista som fanns kvar.
    Dottern, ca 98 cm lång fick en i storlek 110. Storlek 116 var slut så vi får se. Hon är rätt så späd i kroppen så det kan fungera. I annat fall får jag väl lämna igen den alternativt lägga ut den på Tradera :)

Tack för svaren på storleksfrågan!

• Mamma och Mor

Apropå blöjpratet i tråden :)
    Jag har senaste veckorna fått kuponger från såväl Pampers som Libero, och rätt bra rabatt också. Jag vet inte, men kanske baseras antalet utskick till varje medlem på hur mycket av tidigare kuponger man utnyttjat? 

Provade Willys blöjor härom dagen och det fungerade inte till sonen. De kändes fuktiga utanpå och knöliga efter att han kissat rejält i dem. Vi använder Pampers/Libero och det fungerar klart bäst. Inte blir det dyrare heller då jag utnyttjar kupongerbjudanden samt väljer att handla blöjor på exempelvis ICA MAXI som i vår stad har 98 kronor per paket för medlemmar :)

Någon som vet om tomte-velourdräkten på Lindex är slutsåld??

• Mamma och Mor
    ÖNadja skrev 2010-11-25 20:40:10 följande:
    Hallå i tråden!

Måste fråga, hur är Me and I i storlek? funderar på deras hängselbyxor. kläder i stl 74 sitter bra på dottern nu och kan fortfarande ha vissa 62/68. Vilken storlek ska man ta?, har förstått att dom är stora i storlek,
    Jag tycker att Me & i - kläderna är rätt relativt stora i storlek. I alla fall är de väldigt långsmala i modellen och passar bra på lite smalare barn. Nu har de kommit med några vidare modeller men även där tror jag nog att de är rätt så generösa i storlek.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11