Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

fick precis ett sms, 25% på ett helt köp hos LIndex.

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma

Även jag handlade för sms:et igår...till mig hör o häpna! Händer typ aldrig annars...blev iallafall tre tunikor, en scarf och en jeansjacka supersöt lite "kvinnligare" så att säga- love it!) Sen så blev det en blå/vitrandig  t-shirt, ett par blårutiga shorts och en blå pike (allt från FIX) till sonen oxå. Nästan 500 spänn i rabatt, me like!

• AochJsMamma
    Lejån skrev 2010-05-13 21:55:36 följande:
    Stod och höll i bil-tshirten igår men den var riktigt läskig i tyget. Någon som har köpt den och kan säga om den är "vass" eller om jag bara hittade ett måndags ex? Det blev i alla fall en orange "myrslok" t-shirt för den var så ful så den var cool. Lär passa perfekt till de gröna frotté brallorna från förra sommaren.
    de byxorna tänkte jag ha till djungel t-shirtarna jag beställd eigår! Tror det blir supefint ihop i sommar, även de i orange..
  • AochJsMamma
    Evve81 skrev 2010-05-21 21:49:47 följande:
    Gäller rabattchecken både på rea och ordinariepris???
    japp! Fyndade ett par snygga jeans till mig själv som var nersatta till 199 kr, o så 25% på det... {#lang_emotions_tongue_out} Me like!
  • AochJsMamma
    TineK skrev 2010-05-22 07:12:33 följande:
    Jag beställde via nätet och på min sida står att paket färdigt för utlämning. Men jag har inte fått något mejl om att jag kan hämta ut paketet. Vad ska man uppge i kassan?
    du har inte fått ett sms då?

Vissa är hårda på att du ska ha med dig numret, andra räcker det med leg för..
  • AochJsMamma

det är öppet köp i 30 dagar om man plomberat, ja, så om hon kan plombera så ska det säkert funka. Är en likadan plsttråd som de som sitter vid prislapp/etiketterna..

• AochJsMamma

Skytten75: Visst skulle man!! Hur många gggr har jag inte dragit av etiketterna på ett plagg som jag sen ångrat mig på men inte kunnat byta pga det... o som sen aldrig använts..

• AochJsMamma
    lillronya skrev 2010-05-24 20:27:45 följande:
    Å vad bra att den gick uppåt i stl! Var rädd att den slutade på 92 eller nåt. Ska jag bara jaga fatt i ett åhlens också då.
    jag kan köpa åt dig här i GBG o skicka! Om jag hinner innan salgen så kan jag ju ta med dit, men inte hundra på att jag hinner...
  • AochJsMamma
    lillronya skrev 2010-05-25 07:48:49 följande:
    Men å vad snällt!!Ska du också med på onsdag?Har pinsamt dålig koll.
    Står int emed på billistan så det är inte så konstigt Jag lyckades få till alla detaljer igårkväll först, hade ingen barnvakt först..men sen när jag kom på att salgen ju är senare än jag räknat med så löste sig allt! Dessutom råkade det visst trilla in lite semesterersättning på kontot som jag inte hade räknat med...så då var jag ju bara tvungen att åka med

Måste in till stan idag ändå visade det sig, hade glömt att jag ju måste växla pengar..så jag åker direkt efter dagislämning (snart). Vilken stl? O är det precis den på bilden du vill ha?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11