För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Lite surt att mailet säger "30% på valfri vara" och kupongen (tillhörande mailet) säger "30% på valfritt damplagg"
LitenMini: jag hade nog tagit en storlek större. Den ser väldigt lagom ut just nu.
Jag tolkade det som att erbjudandet (3 för 2) gällde damkläder.
åh, måste bara dela med mig av UNDERBARA barnkläder... Letade som en tok förra veckan efter en "one Piece" liknande sak till dottern till vettigt pris, en diskret sak tänkte jag mig och så hittade jag denna sida... www.pompdelux.se/p/forside-webshop-little-gir...
Idag kom paketet och den är LJUVLIG... jag köpte den mörka. I bak har den rynkning och ett broderat hjärta... dottern vägrar att ta av den så nu har hon den till simskolan... Kommer def att beställa därifrån igen.
Vi har en blå Kaxs vinterjacka till sonenoch den är så fin . Hoppas den är bra nu oxå
Ni som har köpt Kaxs vinterjacka, vad tycker ni om den? Jag har en blå 92:a till sonen och visst är den fin MEN....jag upplever den som stel och flärparna vid ärmslutet (med kardborreband) är ju också stela och sitter inte kvar när man spännt fast dem. De spretar ut vid toppen och sonen fastnar med dem så de åker upp. Sen är den ganska tajt runt halsen när man ska dra uppdrgakedjan hela vägen. Min son tillhör inte de smalaste barnen men såå stor är han inte. Nån som har åsikter?
Vi köpte strumpbyxor till dottern idag. Hon är 106-107 cm och jag tog 110/116 (jäkla dubbelstorlekar) och de var lååånga . Hade räckt med 98/104 men det lät så litet.....jaja så kan det bli.
Jag har för mig att jag brukade vara med i en köp- och säljgrupp på FL (Lindexkläder). Finns inte gruppen kvar?