För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Men den gula ville hon ha själv och då får hon det

Tack, men jag tror det går bra ändå. Om du såg hur min dotter var så skulle du se att hon är allt annat än typiskt "flickig" trots att hon har klänningar nästan jämt. Hon älskar t ex flygplan och helikoptrar, har såklart fordon att leka med bland leksakerna, hon är väldigt livlig och är sällan ren mer än 5 minuter, älskar att hänga med på allt som hennes pappa hittar på, t ex var de ute och fiskade härom dagen (hon är bara 3 år dock). Hon har kläder i alla färger i graderoben, jag skulle gärna se att hon använde dem alla men jag tänker inte ta den fajten varje morgon utan hon får välja det hon själv vill ha. Innan hon började välja själv (hon är väldigt bestämd) hade hon inte haft på sig många rosa plagg, knappt klänningar eller liknande heller. Det är först nu i 3 års ålder hon börjat välja själv, innan dess hade hon mest t ex mjuka velourbyxor i alla färger och tröjor likaså.
Så jag tror du är helt ute och cyklar när du går på mig, känns faktiskt märkligt med denna nedvärdering av alla som inte tänker exakt som en själv.
Vi gör väl alla vårt bästa, jag har en väldigt bestämd dotter och måste välja mina strider.
Jag går också gärna i klänning och kjol själv, är ju jätteluftigt och skönt på sommaren. Men som barn var jag pojkflicka och hatade allt sånt.
Min son har också lite rosa plagg, t ex en rosa pikétröja, och direkt får man frågan om det är nåt han ärvt från storasyster? Tycker jag är så trist.
Ta 3 betala för 2 på hela barnsortimentet. Brukar FIX skalbyxor komma på hösten eller bara på våren? Hur är de i storlekarna?
Ja, det stod på Facebook.
Ja ni har nog rätt, det ser ju ut som T3B2-sortimentet på bilden. Vilken luddig text de skrivit. Det låter ju som att det är nåt tillfälligt erbjudande.
Norpan: De hade inte börjat i butik idag i alla fall.
Jo förresten, idag när jag var på Lindex skulle de precis hänga fram så fina petrolblå velourbyxor, samt röda med.