• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

finns kopung att skriva ut på lindex nu??köp för 400 kr o få 100 rabatt eller 30 på dam??

• star67
    kalmar brud skrev 2010-11-29 13:08:50 följande:
    jag såg ingen när jag var där inne
    h80 skrev 2010-11-29 13:12:27 följande:

Kalmarbrud: Jag tror att star frågar om det finns nån sån kupong :)

ja jag frågar vill köpa något på dam , behöver lite mer rabatter än 50 kr.
  • star67

för första gång vill ha något till mig från lindex som jag är rädd att tar slut. men finns inte någt bra rabatt.Rynkar på näsan

• star67

jag hittade en svart kappa på hm idag men jag hittar den inte på webbbutik. den är jätte söt för 399 kr frånstl86. är den slut eller de hade inte den??

• star67

en fråga:- om man köper tex en jacka på rea på webb butik och vill byta den mot en annan stl på butik får man den i samma pris eller ska man betala mellan skillnad??
    och om man gör tvärttom köper något på rea och lämnar tillbaka på butik som är på ordinerpris får man ordinerpris även om man har köpt den på rea från webb shop.??

• star67
    Buttelina skrev 2010-12-02 21:20:06 följande:
    köper du nått på rea och vill lämna tillbaka så visar du ju kvittot och då får du såklart inte mer tillbaka än du betalat
    ibland är det så att en butik säljer en vara med nedsatt pris för att de bara har en eller ett fåtal kvar.. kan hända då att de inte byter utan att man får betala mellanskillnad. men det är nog olika från butik till butik
    jag hade köpt 3 sjortor och en jacka på halva rea priset på nätet och igår min man skulle lämna tillbaka dem men när han kom hem han sa att de ska sätta 646 kr i kontot . jag sa va den kostar 335 kr . jag kollade på kvittot och den står att dem har räknat på rea priset men inte halva. tea skjorta kostade 299 kr ordpris rea 149 kr halva 74,50. i alla fall dem skulle sätta 646 kr som det står på kvittot men de har sätt bara 480 kr i kontot vat inte hur de har räknat??
  • star67

vi har visat kvittot och det står på kvittot att de var på halvarea priset.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11