Inlägg från: winters |Visa alla inlägg
  • winters

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Men jag tolkar det som att de säger att de är vattentäta utan att ange vattenpelaren. Som tilläggsinformation säger de att plagg är vattentäta vid 2000 mm och att de uppnår det gott och väl, alltså att det är mer än 2000. Eller läser jag så fel?

Plagg är vattentäta vid 2000 mm vattenpelare och  det uppnår vårens Fix jackor och överdragsbyxor gott och väl.

Oscar 091001
  • winters
    Hallontårta skrev 2012-03-19 18:49:34 följande:
    Men i år är de bara på 2000 mm. 

Men var står det? Det enda jag har sett är att de säger att de gott och väl är över 2000 mm...
    Oscar 091001
  • winters
    Hallontårta skrev 2012-03-20 12:09:33 följande:
    Att de gott och väl är över 2000 mm har de inte sagt.

Det är ju flera som har klippt in sina svar där de skriver att det är gott och väl över 2000 mm. Om det stämmer och vissa skriver 2000, skulle jag tro att det handlar om felkommunikation pga de tagit bort den faktiska siffran. Trist om det blir missuppfattningar och alla får lite olika bild om hur det ligger till. Men det är väl bara att testa och se, jag har lämnat tillbaka på PoP som läcker in, även om de anger 10000...
    Oscar 091001
  • winters
    Hallontårta skrev 2012-03-20 16:58:15 följande:
    Så fort vi får regn nu så ska vi ut och testa plaggen ;>

Precis, det är ju det som är det viktiga oavsett siffra! Skrattande
    Oscar 091001
  • winters
    Boosse skrev 2012-03-27 20:53:57 följande:
    EFTERLYSNING!!

Jag har kikat i alla affärer runt om samt nätbutiken för jag vill så gärna ha Kaxs Proxtec överdragsbyxor med vattenpelare 10 000 i storlek 86.
    Finns det någon snäll människa där ute som vet med sig att det finns just den byxan och storlek i din butik som vill köpa till mig? Jag betalar självklart byxa + frakt! Har även en rabattkupong att skicka.
    Vore så snällt!
    Den finns ju på Shop online i stl 86, eller är det någon annan?
    http://www.kappahl.se/article/skalbyxa

Där har de ju även en funktion att kolla vart de finns i lager. 
    Oscar 091001
  • winters
    Boosse skrev 2012-03-28 08:21:08 följande:
    Den fanns ej där de senaste dagarna, alla de mindre storlekarna var slut den måste ha återkommit i lager. Tack! det där med kolla vart den finns i lager stämmer inte. Den visade att den fanns i lager i de 3 närmsta städerna men de hade slut på dem också. Men tack för notisen nu ska jag lägga en beställning!

Det var ju bra att de fanns på nätet då! :) Har bara använt den funktionen ett par gånger, och då har den stämt, men det beror väl på hur välinventerat det är kanske...
    Oscar 091001
  • winters
    Boosse skrev 2012-03-28 22:48:17 följande:
    Ja, det kan hända!
    Nu när jag beställde så fanns det endast storlek 86 kvar, kosntigt men tur för oss. Själva beställningen var konstig, man gick inte igenom verified by visa direkt utan var tvungen att svara på frågor på engelska, om min mors ogifta namn, pinkod och allt möjligt. Hoppas verkligen inte att jag har blivit hackad eller något.
    men så märkligt, har jag aldrig hört talas om, svarade du på frågorna? låter som att du ska göra kappahl uppmärksam på det, det låter ju inte riktigt rimligt att lämna ut sådan info.
    Oscar 091001
  • winters
    anette 81 skrev 2012-03-29 16:58:06 följande:
    ja får se om det finns någon som kan köpa den o skicka till mig.

den fanns inte i Kungsbacka tyvärr! men när jag gick på kungsmässan såg jag 4 st som hade den, så den har nog sålt som smör!! kan de kanske hjälpa till på kundtjänst och se var den finns i lager?
    Oscar 091001
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11