Inlägg från: 2 små prinsessor |Visa alla inlägg
  • 2 små prinsessor

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

finelinan skrev 2011-02-20 13:15:37 följande:
    Det enda negativa för mig verkar då vara att de inte har hängslen...
    min dotter är en riktig smalis men det har aldrig varit ngt problem.
  • 2 små prinsessor
    Tullemi skrev 2011-02-22 16:07:37 följande:
    Härom dagen gick jag och en kompis på Lindex och hon hade en kupong (50 kr rabatt på ett köp) och hon försökte verkligen komma nåt att köpa så att hon kunde använfa kupongen, haha Så avigt man tänker. "Ojoj, en rabattkupong, nu måste jag h andla"...
    ja skrämmande egentligen....
  • 2 små prinsessor
    fritzie76 skrev 2011-02-25 06:21:38 följande:
    Jag förstår inte hur man kan köpa jackor till barnen som de kan ha i 2 säsonger, måste ju vara jätteförstora första året. Passar bara jackan fram till hon kan ha vinterjackan är jag nöjd. Säg att hon växer 5-6 cm fram tills dess så är hon 104-105 cm och då borde ju stl 98 fortfarande passa, eller??
    Vi brukar göra så och det funkar toppen. Inga problem alls.
  • 2 små prinsessor
    cecilia76 skrev 2011-02-25 10:26:07 följande:
    2 små prinsessor: Har dina barn sin vår/höst-jacka i 2 år eller menar du att de har jackan både på vår och höst.

Så klart är alla barn olika byggda och det är upp till var och en hur kläderna ska sitta på barnen....Men jag är i alla fall emot att köpa alldeles för stora kläder till barnen.

Om jag t ex skulle köpa stl 104 till dottern i år så hade den varit stor i år men ändå inte säkert att den skulle passa nästa vår.....
    missuppfattade kanske där, vår och höst menar jag. Sedan har det hänt att stora dottern har kunnat ha sin jacka i 2 år, men det är för att hon växer så långsamt.
  • 2 små prinsessor

Köpte de fina hängslebyxorna på Kappahl idag, sista som fanns där råkade vara i rätt storlek!
    ...och då kunde jag ju inte låta bli

• 2 små prinsessor
    HonSomVet skrev 2011-03-26 19:19:31 följande:
    Wihooo, fick en skaljacka för 170 kr med alla rabatter.
    samma här men nu är det definitivt köpstopp!
  • 2 små prinsessor
    LinnElin skrev 2011-04-10 18:20:05 följande:
    Det är en skaljacka och är vattentät. Köpte en sådan till dottern att ha i höst. Tyckte dock att den var väldigt prasslig.
    Jag tyckte också den var prasslig! 

Någon som vet om detr är samma material i den enfärgade som den rutiga? Köpte min för 170 kronor efter alla rabatter, så det är ju inte hela världen. Förhoppningsvis mjuknar den lite när den börjar användas. 
  • 2 små prinsessor
    LinnElin skrev 2011-04-10 19:39:22 följande:
    lindex.se står det på den rutiga Material: 100% Polyester.
    Och på den enfärgade Material: 100% Polyamid.
    Ajdå, det förklarar saken. Ja,ja, inte mkt att göra.
  • 2 små prinsessor

Sprang av en slump in på lindex igår, visste inte att det var halva reapriset... Kom ut med 1 tunika, 2 tröjor (1 bamse och 1 flintstones), 1 par leggings och en jeanskappa -allt för 127 kr! Mkt nöjd

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11