Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Tullemi skrev 2010-03-24 19:56:52 följande:
    Ahaaa, ja vi hade ju faktiskt en 3 i 1-jacka när jag tänker efter.....
  • maggan75
    mollan nu skrev 2010-03-24 20:51:44 följande:
    De gamla skaljackorna jag haft gick det inte att sätta i ws i. Dragkedjorna passade inte ihop. Men det kanske var olika årtal på skaljacka/ws
    ja är det olika årtal så passade de inte, man kan se på  färgen på hängaren om de passar ihop ...
  • maggan75

Beställde från hemsidan den 16:e men har fortfarande inte fått mitt paket Har mailat kundtjänst nu och kollar om de kan se vad son hänt så här lång tid har det aldrig tagit .....

• maggan75
    Glittrax skrev 2010-03-25 15:55:23 följande:
    Hoppas du får ditt paket snart, beställde också den 16e och 1 v efter var det i butik, alltså i tisdags, har inte hunnit hämta ännu, en kvart efter att jag kommit hem från stan i tisdags så fick jag ett sms att mitt paket finns att hämta i butik! otur! har ju "bara" beställt fix jacka och byxa till dottern, men vill gärna få hem och prova så man kan byta stlk om det behövs!!Nån som vet om man kan lämna tillbaka det man handlat på shop online i annan butik än på den man hämtade ut sitt paket?
    Jag väntar ju oxå på Fix jackan  och byxor till det  när jag loggar in och kollar står det fraktas till Lindex butik men så har det ju stått länge nu .
  • maggan75
    Glittrax skrev 2010-03-25 15:57:26 följande:
    glömde föressten, det var jättestruligt att beställa för mig den 16e, fick beställa 3!! ggr, för jag fick mail om att mina ordrar makulerats hela tiden.. har du fått mail om att paketet är packat och på väg?
    Får inga mail om paketet är på väg  men kollar jag orderstatus stå står det fraktas till butik , har mailat dem men inte fått svar än hoppas jag får svar i morgon  och att paktet kommer fram i morgon  annars vill jag ha kompensation för att ha väntat  så länge  om de strulat till det   Haha
    Funderar på om butiken kan ha missat att scanna in det när de får paketen så det inte blivit  registrerat att det kommit fram ....
  • maggan75
    winters skrev 2010-03-25 20:55:48 följande:
    Det kommer mail först när butiken scannat in det, innan det en orderbekräftelse, men inget mail om att det är på väg. Vet du hur länge det har stått Fraktas till butik, för det borde ju bara ta ett par dagar?Nån gång har jag frågat eftersom jag ändå var i butiken och visste att det var på väg till butiken, då hade de inte hunnit scanna in dem ännu, men fixade det på plats.Hoppas att det kommer i morgon!
    Ja det var ju det jag skrev att jag inte får några mail när paketet är på väg ,-) Svarade ju  på Glittrax inlägg .... och som jag skrev så har det stått fraktas till butik länge  ungefär sen dagen efter jag la  ordern. och jag tror att de missat attscanna in mitt paket när det kommit på plats så förhoppningsvis  ligger det och väntar på mig
  • maggan75

Det hjälper viss att bli arg skickade mail nu igen till Lindex kundtjänst och frågade om mitt paket tog max 5 minuter så hade ajg fått både mail och sms om att paketet fanns i butik för hämtning men inget  ordentligtsvar från dem om vad som hänt ...

• maggan75
    Finesse skrev 2010-03-26 10:24:28 följande:
    ok.. jobbigt..
    Ja det har ju stått så här i över 1 vecka nu ........så jag tror att det blivit fel någonstans

Beställningsdatum: 2010-03-16 Levererad: 2010-03-18
  • maggan75
    Evve81 skrev 2010-03-27 14:53:09 följande:
    Var och provade fix jacka på dottern igår. Hon är 110 cm lång och måste ha st 128 för annars blir den för kort i armarna???!!! Är de korta i armarna eller?
    Jag tyckte  den var lång i ärmarna   min tös är 102 och 104 var ganska stort men 98 satt precis
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11