Inlägg från: Glittrax |Visa alla inlägg
  • Glittrax

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Ruso skrev 2010-05-06 09:00:59 följande:
    Nu måste jag fråga, detta Bamse settet, är det meningen att det är 3/4 tajts till eller långa?Såg att de var långa på Buttelinas dotter, men provade det set jag köpt i 110 till min dotter som är några cm över metern, och byxorna var inte långa...Spelar ju ingen roll, men vore kul att veta hur de "ska" vara!
    på hemsidan står att det är 3/4
  • Glittrax

Gud vad långa velourbyxorna blivit nu tycker jag.. har köpt 110 på webshopen till min tjej som är 95 lång, vad har era barn som är kring den längden?

Har tyckt de varit lite korta så jag har alltid tagit en storlek större förrut då jag köpt dem och nu badar hon ju i dem.....

• Glittrax

Vindfleecen från fix som är på halva priset nu, är de stora i storlekarna?

• Glittrax
    Lejån skrev 2010-10-16 20:05:04 följande:
    Säger som Smilla, snarare små. Absolut inte stora!
    ok, är det samma jacka du köpt till din son menar du? min dotter är 100 cm...
  • Glittrax
    Lejån skrev 2010-10-16 21:30:46 följande:
    Ja, det är den jag köpt till sonen. Har iofs inte provat den här på honom, men han har provat 104:an och den var lagom nu.

Till min tjej som är något över 100 cm köpte jag 128 nu, men den var rätt stor. En 122:a hade blivit lagom men de var slut. Räknar kallt med att hon växer lite i vinter.
    oj! så pass små alltså.. vi får väl se hur det blir med storleken om det nu finns nån kvar

så himla skillnad i fix skaljackor och dessa.. hon har 104 i den och den är väldigt stor, lång i ärmar... passar bra nu med en fleece under
  • Glittrax
    Lejån skrev 2010-10-16 23:07:50 följande:
    Min tjej hade 110 i sin skaljacka som vi fick reklamera igår, så det stämmer nog att de är lite större. Men då låter det ändå som om min tjej är lite större än din iallafall.
    hm.. min tjej är en stor snart 3åring men med lite korta armar tror jag.. hon är ganska rejäl... lite rund om magen, jag minns att vi testade en 98 cl skaljacka men då gick det inte ha nåt under.
  • Glittrax
    Xgirl83 skrev 2011-01-30 19:50:54 följande:
    Om det är de jag tror du menar så kom de redan i höstas och kan ha tagit slut. Men jag vill mena att jag såg sådana på vår butik i veckan så det kan mycket väl finnas kvar. Hej förresten.
    Hallå!

men knepigt om den tagit slut på shopen, för det var bara 110/116 som var slut och det var inte så himla länge sen... får väl ta en tur på lindex helt enkelt....
  • Glittrax
    Pixxi skrev 2011-09-22 16:06:20 följande:
    www.lindex.com/se/barn/flick-86-122-cl/byxor-...

Dessa kunde jag inte låta bli att köpa, fast jag inte sett de irl

hoppas de är lika fina.

har lagt de i varukorgen jag med..men är lite osäker.. men gillar de ju´.. tror jag slår till!
  • Glittrax

jag vill lämna tillbaka en bebiskofta på lindex, fick 30 % på just koftan och då står inget varunummer under?! men på alla andra plagg på kvittot står det nummer under.. typiskt att just koftan inte har nåt nummer på kvittot! tror ni det går att få tillbaka pengar ändå?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11