Inlägg från: iAnnaMaria |Visa alla inlägg
  • iAnnaMaria

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

jannah skrev 2011-01-31 19:23:11 följande:
    Har också tvättat min, och den är också opåverkad...

iAnnaMaria: Du har nog fått ett måndagsexemplar! Rynkar på näsan Jag hade reklamerat direkt...
    Hoppas det går utan kvitto :S
  • iAnnaMaria

Är det någon som har testat lindex amningsbehå? Finns tre modeller på hemsidan så jag. Någon som testat någon av dom och vet om de är bra?

• iAnnaMaria
    star67 skrev 2011-04-20 13:20:50 följande:
    någon vet om det går att man kombinera på butik 30% på en vara och ta 3 betala för 2??
    gick inte här
  • iAnnaMaria

fick ett mail från lindex där jag fick dela ut 50 kr att handla för till 5 valfria vänner... Snällt.. Men aldrig sett det innan :)

• iAnnaMaria
    Mineo skrev 2011-04-22 22:06:15 följande:
    Är det inte samma kod då??? isf kan man ju lägga ut den här!
    det är inte samma... skickade till två i släkten och de fick olika..
  • iAnnaMaria

fix skalbyxor finns kvar i butiken om de inte är slutsålda.. Jag köpte i butiken här för inte allt för längesen :)

• iAnnaMaria
    princess77 skrev 2011-07-18 22:04:40 följande:
    Hej alla Lindex tokiga

Jag letar me ljus och lykta efter en Lindex baby filt då våran fina med ugglor har blivit förstörd

Är det någon som sitter på en som dom kan tänkas skiljas i från?

Alla babyfiltar är av intresse!
    sålde min precis!!
  • iAnnaMaria

någon som vet om jump in overallen finns kvar någonstans i 110/116?? Den verkar slutsåld överallt!

• iAnnaMaria
    Thegran skrev 2011-09-11 08:02:55 följande:
    exakt den!

kom igen  nu, ni som har den kvar i lådan eller garderoben, skicka ett meddelande om ni vill sälja till bättre behövande! strl 56 - 68 intressanta (har fått tag i 74a)
    jag har den i två storlekar.... 68 och en större...
  • iAnnaMaria
    Xgirl83 skrev 2011-09-12 12:50:34 följande:
    Äntligen ullkläder på Lindex! www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=164...

Bodyn finns upp till stl 92, så då får det bli en sån till lillkillen om det inte kommer sånt även till större barn. Men leggingsen finns bara till stl 80, det var ju störande.
    Är det bra med ull kläder? Aldrig testat... Har man dom under som ett underställ då eller bara som vanliga kläder?
  • iAnnaMaria
    Ms Ms Kanga skrev 2011-09-23 13:53:28 följande:

Inboxa mig om ni vill ha 50:-  att handla för hos Lindex online - jag har 2 st över

Här är månadens kupong som man kan skriva ut www.lindex.com/Archive/PDF_Club/1137-kup7yyt-...   

Jag har inboxat dig..

Om någon annan har får ni gärna skicka!! Jag tänkte lägga en beställning idag nämligen :)
  • iAnnaMaria
    Tensia skrev 2011-09-25 20:08:29 följande:
    går det inte att använda flera kuponger samtidigt på lindex online?
    jo absolut... använde 4 stycken i förrgår....
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11