För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Åh shoppade en söt tröja till sonen ikväll (var ju tvungen att utnyttja 30%). En ljusturkos med spindlar på. Vet inte om den finns i webshopen...
Åh shoppade en söt tröja till sonen ikväll (var ju tvungen att utnyttja 30%). En ljusturkos med spindlar på. Vet inte om den finns i webshopen...
Åh, hade kappahl också halva rea!? Surt, jag som lät bli att gå dit... Å andra sidan, billigare så.
Här hade de inte så mkt roligt kvar på Lindex, men blev iaf ett par finbyxor åt lilleman att ha någon gång i framtiden, en Stinky-tröja, ett par velourtights till tjejen och en tunika till mig.
Här fanns det faktiskt två rosa 3-i-1 jackor kvar också, och en overall. Ska nog uppsöka en annan Lindex affär imorgon men då lär det ju inte finnas något alls kvar.
Katt-tröjorna är verkligen billiga nu! Synd att vi redan har bunkrat upp med dem.
Lilleman sliter nog hål i sin rosa/röda snart. ![]()
Stod och höll i bil-tshirten igår men den var riktigt läskig i tyget.
Någon som har köpt den och kan säga om den är "vass" eller om jag bara hittade ett måndags ex?
Det blev i alla fall en orange "myrslok" t-shirt för den var så ful så den var cool. Lär passa perfekt till de gröna frotté brallorna från förra sommaren. ![]()
Shortsen som finns på hemsidan och är vita, för 49.50... Någon som vet vilka färger de finns i i butik?