Inlägg från: maadicken |Visa alla inlägg
  • maadicken

tack för åsikter   jag tror jag gillar dom blå mer, men sonen gillar bamse. jag har inte sett några av dom i verkligheten än, det blir imorron. synd bara om det inte är ställbar midja på några av dom. är det det på dom blå så blir det det som avgör.

Therese1981 skrev 2010-07-20 21:04:08 följande:
    TACK!
    varsågod
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥¸.?°´¯) ♥
  • maadicken
    Snorky skrev 2010-07-21 11:47:07 följande:
    näpp, inget i Örebro iaf... var på pop´s 70% rea istället
    där var jag med. fyndade massor, så nu kan det kvitta med lindex som är så sega
  • maadicken
    AnkiFalun skrev 2010-07-27 09:33:52 följande:
    nån som ringt/ ringer lindex idag?

New mum skrev 2010-07-27 10:24:03 följande:
    har nån god själ ringt lindex?
    varför ringer ni inte själva? inget illa ment, jag undrar bara
  • maadicken
    New mum skrev 2010-07-27 10:55:26 följande:

vågar inte...Skäms

fegis   nädå! jag var likadan förr, men nu har jag insett att dom i andra änden av telefonen ser mig inte hur pinsamt jag än tycker att det är
  • maadicken

vet ni om bamse gummistövlarna finns i butik än? skulle vilja köpa dom med 30%  (är det på söndag den går ut?) men glömde titta efter dom igår.

jag var på stan så lägligt utan att veta att 2f1 rean börjat. tänkte faktiskt strunta i den när dn dröjde så länge, och jag hade egentligen köpt det som behövdes på POP och några enstaka plagg på kapp ahl.
    tyckte inte det fanns mycket att fynda jämfört med vad jag sett andra köpa, men mysbyxorna med mumin eller stinky (han heter så den svarta lurven va?) längst ner gillar jag, så det blev 4 par av dom i olika färger för 196 kr istället för 596 kr + ett par andra mysbrallor och en tröja till extralådan på dagis. inte ett enda par strumpor eller kalsonger fanns det på pojk.
    tur jag inte har en tjej, för då skulle jag förmodligen shoppa ihjäl mig

• maadicken
    maadicken skrev 2010-07-29 21:03:22 följande:
    vet ni om bamse gummistövlarna finns i butik än? skulle vilja köpa dom med 30%  (är det på söndag den går ut?) men glömde titta efter dom igår.

och någon som vet hur dom är i storlek? har haft ett par tidigare och dom var smååå i storlek... så svårt när det inte står nåt mått på dom.

• maadicken

sonen har oxå de med stjärnor på och det är Tretorn stövlar. han har dom i stl 25. har ett par av bamses förra modell här i stl 26, och mäter man dom "fot mot fot" så är dom med stjärnorna lite lite större... därav min storleksundran
    men det kanske får bli en tur till stan imorron så kan jag titta själv. måste nog ändå ner och kolla in åhlens halva reapris

Tvillingmamma2007 skrev 2010-07-29 22:37:36 följande:
    Vi har också haft bamse tidigare men finns de inte större äb strl 28?? Är det bara mina treåringar som har stora fötter eller vad hmmm tur att vi har tretorn som de kan ha ett tag till iaf.
    jag undrar istället om min3½ åring har små fötter. alla vi känner runt samma ålder och till och med yngre har större fötter! det är ingen större panik att byta ut hans 25:or, men det blir trångt om jag vill sätta extra strumpor på.
  • maadicken
    Smultronhjärta skrev 2010-07-30 15:47:39 följande:
    Såg nu att länken krånglar..En Brio dockvagn med Hello Kitty är det iaf
    en sån köpte jag med. perfekt present till guddottern som fyller 1 år om en månad och 175 kr istället för 500 kr kan ju inte kallas annat än fynd!

här i karlstad var det oxå halva reapriset på så gott som all rea. bara på några enstaka ställen det stod 30%
  • maadicken

det är väl på hösten skalkläder och gummikläder brukar komma. första gången jag köpte gummibyxor till sonen så sa hon i butiken att jag skulle ta ordentlig storlek så han kunde ha dom till vårslasket oxå, eftersom det oftast inte kommer in sånna käder på våren.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11