För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
jag blev visst lite förvirrad det var nån annan som inte hade nån skrivare
men här kommer den
http://www.lindex.com/Archive/PDF_Club/sjosoidhsoovo-SE.pdf
jag blev visst lite förvirrad det var nån annan som inte hade nån skrivare
men här kommer den
http://www.lindex.com/Archive/PDF_Club/sjosoidhsoovo-SE.pdf
tack för åsikter jag tror jag gillar dom blå mer, men sonen gillar bamse. jag har inte sett några av dom i verkligheten än, det blir imorron. synd bara om det inte är ställbar midja på några av dom. är det det på dom blå så blir det det som avgör.
vågar inte...
vet ni om bamse gummistövlarna finns i butik än? skulle vilja köpa dom med 30% (är det på söndag den går ut?) men glömde titta efter dom igår.
jag var på stan så lägligt utan att veta att 2f1 rean börjat. tänkte faktiskt strunta i den när dn dröjde så länge, och jag hade egentligen köpt det som behövdes på POP och några enstaka plagg på kapp ahl.
tyckte inte det fanns mycket att fynda jämfört med vad jag sett andra köpa, men mysbyxorna med mumin eller stinky (han heter så den svarta lurven va?) längst ner gillar jag, så det blev 4 par av dom i olika färger för 196 kr istället för 596 kr + ett par andra mysbrallor och en tröja till extralådan på dagis. inte ett enda par strumpor eller kalsonger fanns det på pojk.
tur jag inte har en tjej, för då skulle jag förmodligen shoppa ihjäl mig
och någon som vet hur dom är i storlek? har haft ett par tidigare och dom var smååå i storlek... så svårt när det inte står nåt mått på dom.
sonen har oxå de med stjärnor på och det är Tretorn stövlar. han har dom i stl 25. har ett par av bamses förra modell här i stl 26, och mäter man dom "fot mot fot" så är dom med stjärnorna lite lite större... därav min storleksundran
men det kanske får bli en tur till stan imorron så kan jag titta själv. måste nog ändå ner och kolla in åhlens halva reapris
det är väl på hösten skalkläder och gummikläder brukar komma. första gången jag köpte gummibyxor till sonen så sa hon i butiken att jag skulle ta ordentlig storlek så han kunde ha dom till vårslasket oxå, eftersom det oftast inte kommer in sånna käder på våren.