Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Pepper79 skrev 2010-09-01 09:16:08 följande:
    Meeen!! fanns den bara upp till 86, då blir det ju för litet
    ängeln83 skrev 2010-09-01 08:16:45 följande:
    Jätte fin , den köpte jag till sonen igår , dock vägrade han ta på sej den, det var ju inga fordon på ju
    Fanns den i större? För Liam kan väl inte ha 86?
    Jag köpte 98/104, för visst sjutton  var det väl den jag köpte eller är jag helt förvirrad nu?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    backi2008 skrev 2010-09-01 10:21:06 följande:
    Tror det kanske var den med randiga ärmar och ben? Den har jag köpr i 98/104. Hade gärna köpt den med katten Janson men den är för lite
    Haha, nu är jag allt snurrig, stod ju och håll i katten jansson pyjamasen men den var ju såklart för liten, det var en helt annan med apor jag hade köpt ju
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Pepper79 skrev 2010-09-01 10:37:37 följande:
    hade ju hoppats på att det var janson
    Ha ha...hur snurrig får man va egentligen?
    Naeh, tyvärr var det apor, fast den var också fin.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    winters skrev 2010-09-01 15:52:39 följande:
    Nu har den kommit till webben! Skrattande

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=985...
    Åh den är så fin, stod och höll i den igår men köpte den inte, pucko jag, får nog bli en liten order istället,  finns ju såå mycket fint nu, båda till dottern och till sonen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nu har jag provat Fix overallen på sonen, beställde ju storlek 110 och tog för givet att den skulle passa och vara lite att växa i, men tji fick jag. Det var ingen modell som passade Liam som är 101 cm lång, den var jätte lång i ärmar/ben men alldeles för kort i grenen, den satt precis nu, kanske kunde greppa 1-2 cm, lär ju inte räcka i vinter, nää, det blir tillbaka skick, synd då den verkar super bra annars, o bra pris eftersom jag köpte den till 30%.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    star67 skrev 2010-09-02 16:54:31 följande:
    Det är synd faktiskt att lindex overall har fel passform jätte lång i ärmar/ben och kort i grenen! annars den är jätte smidig o bra i år tycker jag, jag tror någon sa att de var så föra året också.
     Jag tycker att vi ska meddela det kanske blir bättre till nästa år.
    Håller med, den passade inte alls på sonen, så synd för jag gillade den annars, ska lämna tillbaka den och ge mej ut på overall jakt igen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Mamma och Mor skrev 2010-09-05 19:39:29 följande:
    Är precis som många andra väldigt intresserad av att köpa den blå jackan med stjärnor på :)
    Är dock fundersam gällande storleken... Sonen är nio månader och 72 cm lång. Frågan är om man ska köpa storlek 80 eller 86? En del av Lindex kläder är ju väldigt små och sonen har 74 på allt från Lindex. Något plagg till och med i storlek 80.
    Vad tror ni är lämplig storlek? Det är tänkt att jackan ska räcka fram till våren iaf.
    Ska den passa till våren så tycker jag du ska köpa 86. Svårt att veta när man inte vet hur den är i storlek. Jag köpte lurv jackan till min dotter på snart 11 månader i storlek 80 den är precis lagom, liiite lång i ärmarna, hade lätt kunnat köpa 86 i den om det funnits. Hon har 74/80 i Lindex kläder.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    PialenaOskar skrev 2010-09-21 18:43:01 följande:
    puffar lite för denna fråga. Jag undrar oxå, fast jag väljer mellan 86 o 92. Har oxå en smal kille. Han har 86 i mjukisarna från lindex (92 blev för stort) Men 92 i ett par andra svarta byxor därifrån. Så det är så olika.
    Mudden ser ju inte så tajt ut då är det lätt att de blir för långa tycker jag.
    Det ska ju vara en baggy modell och det går ju dra in midjan så om han behöver 110 för längdes skull så borde det ju funka. Alltså de sitter uppe men är kankse väldigt baggy.
    Men jag har ju inte tittat på byxorna IRL så jag ska absolut inte säga ngt egentligen Glad
    Det blev 104 ändå, var lite rädd att 110 skulle bli för stort i midjan, visst är det resår men det brukar se så konstigt ut om man drar åt för mycket. Passar dom inte så får jag byta i butik bara
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11