Inlägg från: sarismaris |Visa alla inlägg
  • sarismaris

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Nån som vet vad koden FNI2011 (står på hemsidan, om man går in på Fashion Report) gäller för?? Står "ta 3 bet 2" tom idag (9/9), men jag får den inte att funka på barnkläder iaf.. Är det bara på damkläder eller så den gäller? Står ju inget..!

• sarismaris

Ahaa, okej då fattar jag! ;) Inga barnkläder alltså!
    Tack tack

• sarismaris
    sarsparis skrev 2011-09-17 20:52:56 följande:
    först var det 10%, sen var det 50:- rabatt, sen hade jag 3 st 30% rabatt på babyplagg som jag fått när jag fick barn i somras. Sen var några plagg tag 3 betala för 2.
    Som någon annan redan skrivit: är det möjligt för dej att dela med dej av de 30%-koderna, eller funkar det inte? Glad
  • sarismaris

Tänkte slänga iväg en beställning.. Ingen som har nån mer rabattkod att dela med sig av än de som nyss kommit? (Typ gratis babystrumpor, rabatt på annat babyplagg eller nån 50 kr eller så??)  Glad

• sarismaris
    skrotis78 skrev 2011-09-20 19:56:40 följande:
    SEUG1106 då får du 2-pack babysockor gratis (funkar med strumpbyxor också märkte jag) om du beställer ett babyplagg.
    Tack tack!
  • sarismaris

Får inte SELC11373 att funka idag.. Fler som det krånglar för?? Har kombinerat med 50 kr från en vän och gratis babysockar... Får testa att ta bort dom å se om det funkar då!

• sarismaris

Nä nu såg jag; hade blivit utloggad så det va därför det inte funka!

• sarismaris

Om nu någon kan länka till utskrivningsbar kupong skulle jag bli jätteglad om ni kunde göra det ikväll eller under dagen imorron!! Glad
    Tänkte åka och köpa höstmössor till tjejerna imorron efter jobbet och jag har inte fått mina kuponger än.. Hinner inte hem emellan och kolla posten imorron heller..

• sarismaris
    anette 81 skrev 2011-09-21 13:34:38 följande:
    hur skickar man koden?
    Om du menar att du fått mail där det står att du får maila fem personer som ska få koder, så står det i mailet hur du ska göra. Klicka på nåt ställe så kommer det upp fält att skriva in adresser i, eller hur det nu va.. Det framgår iaf i mailet hur du ska göra!
  • sarismaris

IDAG fick jag månadens rabatter (något sent kan tyckas..)...via sms där man kunde klicka in sig på en länk till en sida där rabatterna står. Man ska alltså visa sidan på mobilen för butiksbiträdet.. Himla otur att jag handlade för 300 igår då.. 
    Fler som inte fått kupong på posten?? 

• sarismaris
    Sophie81 skrev 2011-09-28 14:04:23 följande:
    Är det någon som vet var man kan köpa enfärgade strumpor till barn, gärna i 5 pack och med flera olika färger. Jag har kollat på Hm men hittade inget. På lindex hemsida hitta jag inga strumpor alls??
    Lindex har (iaf i butik) 5-pack enfärgade i olika färgkombinationer. 79,50 kr. Dom brukar jag köpa! Bra om man köper mycke andra kläder på Lindex, för då brukar man alltid ha strumpor som passar till färgmässigt!
  • sarismaris

Skaljackorna brukar väl inte finnas i mindre än 86 väl?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11