Inlägg från: Lycka 1 |Visa alla inlägg
  • Lycka 1

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Myran2007 skrev 2010-08-23 20:37:13 följande:
    Undrar om det är någon som har köpt vinterjackan (FIX) till ett barn som är ca 100 cm långt. Vilken strl skulle ni/har ni tagit till era barn? Samma sak gällande FIX skidbyxor? Min son är inte så pigg på att prova tyvärr...
    Jag köpte dom i fredags. Tog 110 på jackan och 104 på byxorna.
    Min dotter är 100cm lång och vägr 16kg.
  • Lycka 1

Jag gjorde nyss en beställning i webshoppen. Gjorde en förra veckan också som inte kommit än men det har ju kommit in så mycket fint i veckan så jag kunde inte hålla mig .

Iaf så använde jag alla tre rabattkoder i min förra beställning. Vet ju att man bara kan använda dom en gång i webshoppen men när jag gick vidare så drogs det endå av 30% på ett par jeans . Så den koden gick iaf att använda en gång till.

Ett tips bara!

• Lycka 1
    charmmiss skrev 2010-09-12 22:32:26 följande:
    ok, har inte sett dem IRL, men de kommer inte användas så mycket, har redan köpt tre par skor till stora tjejen. två par finstövlar och ett par kavat till vintern. Tänkte skorna skulle vara tuffa till hennes svarta skinnjacka från HM.
    diechmann vet jag inte ens vad det är
    Jag köpte dom till min dotter i butik i fredags.
    Superfina tillsammans med leggings, klänning och skinnjacka

Jag tycker inte dom var speciellt klumpiga och det verkar inte dottern heller tycka. Hon hade dom på sig på stan hela dagen och knallade omkring.
    Hon har stl 27 på skor och det köpte jag även på dessa.
  • Lycka 1
    Xgirl83 skrev 2010-09-16 12:29:40 följande:
    Idag fick jag rabattkupong. 100:- rabatt vid köp för 400:-, 150:- rabatt vid köp för 600:- osv. Då blir det nog en liten beställning nu.

Lalalong: Annonserna skiftas, kolla en liten stund så är det säkert snart Lindex annons som dyker upp. Det är i spalten här till höger som annonsen dyker upp ibland. Där det även kommer reklam för "Leksands knäcke" bl a.
    Fick du kupong på posten eller mailen?
  • Lycka 1
    Line80 skrev 2010-09-18 14:34:32 följande:
    20% va bara på ett babyplagg ju, jätte tråkigt så då skippade jag beställningen.
    Jag fick 20% rabatt på hela beställningen.
    Köpte inget babyplagg utan bara barnplagg.
  • Lycka 1
    anette 81 skrev 2010-09-19 13:25:19 följande:
    är mudden vid fötterna smal ?
    Ja den är smal.
    Jag köpte ett par nya till Novali idag i stl 110. Hon var 100cm lång för ett tag sedan.

Hon hade ett par i 104 men dom är för smal i midjan. Hann bara använda dom två gånger så vill Wilma ha ett par i 104 så vet du vart dom finns
    Tänkte lägga ut dom på T annars.
  • Lycka 1
    maggan75 skrev 2010-09-23 16:17:41 följande:
    hittade kvitot nu köpte den i mitten av mars
    Jag reklamerade en jacka på Stadium för någon vecka sedan.
    Den hade också tappat den där metallbiten så dragkedjan delade på sig.
    Jackan var köpt i mars och det var inga problem att lämna tillbaka den.
    Jag fick välja om jag ville ha en ny jacka från årets modell el om jag ville ha pengar på Stadium kortet.

Hoppas det går lika bra på Lindex!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11