Inlägg från: TinkyWinky |Visa alla inlägg
  • TinkyWinky

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

anette 81 skrev 2011-08-02 18:48:34 följande:
    ingen som har köpt kappahls vinteroverall?
    jag har o här kommer bilder..köpt en blå i strl 98 till sonen :) super snygg..  han är ca 89 cm lång men 92 sitter oxå bra så inte så jätte stor skillnad, tänkte e ju ett tag te snön kommer o sen ett antal månader den skalöl användas, men ja tyckler absolut inte att den ser för stor ut. o nu har han bara shorts o linne under.

men funkar ej få in bilderna från kameran till datorn men lovar bilder kommer sen :) 
    ٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • TinkyWinky

har testat att lägga in både 50:- rabatten och 30 % rabatten men får bara in en av dem.. :( Ska det ej funka o ta båda samtidigt ??

• TinkyWinky
    h80 skrev 2011-08-17 07:33:15 följande:
    har du nån kvar?

jag har också 5st koder, så inboxa om ni vill ha
    jag skulle gärna vilja ha en :)
  • TinkyWinky

får inte ihop det med rabatterna, tar jag in 30% först o sen 50:- rabatten så syns ej 50:- rabatten o samma om ja tar in 50 fölrst o sen 30%, då syns ej 30% rabatten :/ 

lyckas alla utom ja eller ? 

• TinkyWinky
    TinkyWinky skrev 2011-08-17 09:26:43 följande:
    får inte ihop det med rabatterna, tar jag in 30% först o sen 50:- rabatten så syns ej 50:- rabatten o samma om ja tar in 50 fölrst o sen 30%, då syns ej 30% rabatten :/ 

lyckas alla utom ja eller ? 
    står att dte ej går o kombinera med andra. :/
  • TinkyWinky
    TinkyWinky skrev 2011-08-17 09:31:22 följande:
    står att dte ej går o kombinera med andra. :/
    hmm nu funkar det ju inte alls att lägga in ngn kod :/
  • TinkyWinky
    ZZ12 skrev 2011-09-13 20:47:13 följande:
    Ngn som har kollat in både Lindex och Kappahls Vinterbyxor/termoboxor, vilka skulle ni föredra??  (i stl 104)

Tack!! 
    vill oxå ha svar på den frågan då ja letar termobyxor men blir troligtvis i strl 98, ja eller 92 om de är stora i strl.

• TinkyWinky
    lottizm skrev 2011-09-14 11:06:14 följande:
    Letar efter enkla, enfärgade tröjor i svart och lila till min son, det finns såklart bara på flickavdelningen, med puffärm???

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=160...

hur nödvändigt är det då... någon som vet om det är mycket "puff"? eller funkar de till kille? h&m hade också svart och lila på tjejavdelningen, ska gå dit imorgon och titta hur de ser ut...   
    ja köpte enkla enfärgade på kappahl i färgerna lila, turkos och marinblå.. :) tror de kosta ca 70:-/st
  • TinkyWinky
    finelinan skrev 2011-09-17 12:42:12 följande:
    Jag ska köpa ett extra set vinterkläder till min son, men kan inte bestämma vad som blir bäst. Han har redan en Didriksons overall. Ska jag köra på en extra overall, eller ett set med byxa och jacka? 

Byxa och jacka känns på ett sätt smidigare, för då kan jag använda enbart jackan om vi åker bil, är och handlar osv.

Och, ska man köra på H&Ms vattenavvisande variant eller Lindex vattentäta? Det är ju bara extra, om overallen blir nerkissad eller går sönder eller är blöt osv...    
    ja ska köpa lindex, då jag ej vet hur h&m:s är, MEN jackan blir iaf lindex, termobyxorna vet jag ej. har försökt få svar om ngn vet hur dem är, vill ju ej sonen ska bli blöt i dem..
  • TinkyWinky
    anette 81 skrev 2011-11-11 09:16:08 följande:
    Är kaxs proxtec bra?
    hade deras vinteroverall förra året o den va super. och köpte en i år med o hoppas den är i samma bra kvalite.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11