Inlägg från: Enensammamma |Visa alla inlägg
  • Enensammamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Overallen är supersnygg iaf

arberskompisens dotter har haft friends i flera år och den tycker iaf dom är överlägset bra

• Enensammamma

Hur stora är fix egentligen? Tänkte buda hem en på tradera men undrar om 86 inte räcker tiull min tös? Jag vill inte att hon ska drunkna i den

• Enensammamma
    Evve81 skrev 2010-08-09 10:50:18 följande:
    Jag har köpt 98 på sonens jacka och den är inte alls stor. Han är ungefär 92 cm och ganska liten. Fast jag vill ju gärna att den ska hålla fflera säsonger
    Fast 98 på min dotter 88 cm går till mitten av smalbenen
  • Enensammamma
    Evve81 skrev 2010-08-09 11:06:40 följande:
    Är du säker för jag tror inte sonen är så mycket längre. 92 cm var kanske överdrivet men han är nog ca 90 cm.

En liten reflekiion. Jag har kollat på shoponline. Det finns 229st plagg till flick och 153 till pojk. Känns ju aningens trist
    Jopp den är enorm
  • Enensammamma

Beställde en fix overall i strl 98 till min dotter nu (hon är 88 cm lång men jag tror det funkar iaf) med 30% rabatt på en vara och 10% på hela ordern blev det 459,50 kr 

• Enensammamma
    star67 skrev 2010-08-14 19:02:44 följande:
    Ni har diskoterat mycket om skor stl men jag har glömt vad ni tyckte.
    hur många cm ska Skons innerlängd  vara störe än barnet Fotlängd ???hans fot längd är 13 cm nu. 

hittade ett par i stl 22 på copp på halva pris men jag Mät barnet fot med deras mättare och det var 200 mm och skorna var 210 - 213 mm skulle de vara bra tror ni eller är de för små??
    1,5-2 cm längre när skon tas i bruk
  • Enensammamma

Hur mycket större än foten bör
    skon vara då den tas i bruk?

Sandaler med stängd tå ca 1,5 cm. Sandaler med öppen tå ca 1 cm. Kängor 1,5-2 cm Gummistövlar 1,5-2 cm (fyll upp med filtsula i början) Promenadskor ca 1-1,5 cm Vinterstövlar 1,5-2cm Sportskor ca 1-1,5 cm Finskor ca 1-1,5 cm Tofflor ca 1-1,5 cm Mockasiner ca 1-1,5 cm Första-gåsko ca 1,5 cm
  • Enensammamma

Har inte kaxs fått väldigt dåligt betyg i tester typ varje år?

• Enensammamma
    MTG skrev 2010-08-15 10:38:12 följande:
    är man medlem går det att beställa mot faktura, brukar jag göra (Lindex Club Konto)
    Jag är medlem men kan ej ta faktura
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11