Inlägg från: lady in red |Visa alla inlägg
  • lady in red

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Såg att rean börjar den 15/6, gillas!!

• lady in red

Hoppas de kommer några "roliga " kläder på rean,så det inte bara är skräp! Håller tummarnaSkrattande. Själv behöver JAG ha mer kläder denna ggn än barnen,så hoppas det kommer reas bra grejer på dam avdelningen oxå!

• lady in red

Skrotis78- undrar oxå samma sak. Hängde undan en svart/vit klänning idag, tänkte avvakta tills imorrn och se om de kommer nån kupong . Den brukar väl iaf komma runt den 15:onde om jag inte minns fel?!

• lady in red

Nä, denna rean var inget för mig! Köpte den svarta klänningen med vita prickar på som jag skulle och en rosa topp med knappar iof på rean. 20 % på köpet var ok.

• lady in red

Jag köpte bamses regn ställ i år då det var 25% på jackor och sen hade jag 30% på ett var plagg som jag tog på regn byxorna, så det blev billigt! Men vet inte om det reas ut nu i sommar.

• lady in red

Tycker Lindex överlag är små i stl på barnplagg. Har aldrig köpt deras vinterkläder dock,ska man gå upp en stl på dom tro??
    Labradorälskare- Tycker 110 blir bra till din dotter. Min dotter är 111 cm,undra om hon kan ha en 116 då el om jag får gå upp till 122,hon är ju lite rund oxåObestämd.

Dottern är väldigt varm av sig och har haft POP:S ytterkläder innan som är funktionella och andas bra. Ni som har Lindex ytterkläder till vintern,är ni nöjda med dom?

• lady in red
    Tullemi skrev 2011-08-16 21:21:32 följande:
    Jag har 5 st 50 krs-rabatter att ge bort förresten,om nån vill ha. Men jag tror jag behöver mailadresser...

Har du nån att dela med dig till migFlört?
  • lady in red

Är så trött på att Lindex gör sina barnkläder för smalare barn . Kolla bara in många av taightsen,supersmala nertill. Min lilla knubbiga 4 åring passar tydligen inte i Lindex kläder längre,känns trist för jag gillar verkligen Lindex. Är det bara jag som tycker de gör stl mindre?

Tydligen ska tjejer i den åldern vara smala,för lillkillen är oxå en knubbis-men killmodet verkar över lag större i stl för han kan ha de mesta! 

• lady in red
    liber skrev 2011-08-19 22:21:03 följande:
    Jag tycker det är ett problem generellt. Min dotter är smal men ändå kan jag tycka många leggins och jeanstights ska vi inte tala om, är alldeles för smala nedtill. Har inte märkt att det skulle vara just Lindex dock. Jeggings och treggings kan hon inte ha eftersom de sitter för hårt över vaderna. Och då är hon alltså smal! Så jag är inte säker på att det beror på att dina barn skulle vara för knubbiga, det är kläderna som är för smala!
    Ja,det är bara trist att det ska vara så. Fattar inte att jeggins/treggins kan vara som mer stretchiga. Som dom jag har från Lindex . Skulle väl gå att ha mer stretch till barn med tycker jag?!

Om din dotter är smal och hon har svårt att ha många byxor,då är det ju helt otroligt!! Varför görs kläderna mindre,fattar inte de alls.   
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11