För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Såg att rean börjar den 15/6, gillas!!
Såg att rean börjar den 15/6, gillas!!
Hoppas de kommer några "roliga " kläder på rean,så det inte bara är skräp! Håller tummarna. Själv behöver JAG ha mer kläder denna ggn än barnen,så hoppas det kommer reas bra grejer på dam avdelningen oxå!
Skrotis78- undrar oxå samma sak. Hängde undan en svart/vit klänning idag, tänkte avvakta tills imorrn och se om de kommer nån kupong . Den brukar väl iaf komma runt den 15:onde om jag inte minns fel?!
Nä, denna rean var inget för mig! Köpte den svarta klänningen med vita prickar på som jag skulle och en rosa topp med knappar iof på rean. 20 % på köpet var ok.
Jag köpte bamses regn ställ i år då det var 25% på jackor och sen hade jag 30% på ett var plagg som jag tog på regn byxorna, så det blev billigt! Men vet inte om det reas ut nu i sommar.
Idag blev de inhandlat lite rea tröjor till 4 åringen,bra att ha i dagis lådan .
Kunde inte motstå denna till lillkillen,så härliga färger!
http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=16655494&styleid=16655478&path=3403475;3215210;3232580;3527905;111370
Tycker Lindex överlag är små i stl på barnplagg. Har aldrig köpt deras vinterkläder dock,ska man gå upp en stl på dom tro??
Labradorälskare- Tycker 110 blir bra till din dotter. Min dotter är 111 cm,undra om hon kan ha en 116 då el om jag får gå upp till 122,hon är ju lite rund oxå.
Dottern är väldigt varm av sig och har haft POP:S ytterkläder innan som är funktionella och andas bra. Ni som har Lindex ytterkläder till vintern,är ni nöjda med dom?
Är så trött på att Lindex gör sina barnkläder för smalare barn . Kolla bara in många av taightsen,supersmala nertill. Min lilla knubbiga 4 åring passar tydligen inte i Lindex kläder längre,känns trist för jag gillar verkligen Lindex. Är det bara jag som tycker de gör stl mindre?
Tydligen ska tjejer i den åldern vara smala,för lillkillen är oxå en knubbis-men killmodet verkar över lag större i stl för han kan ha de mesta!