-
Nej, och så gällde den väl bara t o m idag.ÖNadja skrev 2010-04-30 19:00:45 följande:den där 25% fungerar den även på nätet?
-
Jag skulle inte använd sköljmedel, gäller väl ofta sådana vattentäta kläder så jag skulle inte våga chansa. Speciellt inte på ett plagg där det inte behövs heller.maadicken skrev 2010-05-01 14:00:58 följande:tvättar ni fix skaljackn med sköljmedel? det står inget i den, men man brukar ju inte använda sköljmedel till liknande jackor, tex POP. hur gör ni?
-
Vi har använt det då och då ganska länge, då med långärmad tröja under. Men sen har jag börjat använda det nu utan långärmat under, de dagar då det är soligt och varmt ute. För jag tycker det kan bli så himla varmt inomhus när solen ligger på. Dottern är så varm av sig också. Men självklart anpassar jag ytterkläderna efter det också. Ofta har hon då en zip-jacka eller fleecejacka förutom vårjackan/windstoppern ute. För lite för kallt för bara kortärmat under tunn jacka har det varit än hos oss.Skytten75 skrev 2010-05-03 13:01:35 följande:Nu kommer en dum fråga: När börjar ni använda kortärmade tröjor/T-shirt på era barn? Jag tycker det är kallt fortfarande speciellt i skuggan och i vinden. Vårjacka har de iaf. Men det är maj månad nu så det borde väl vara ok. Vill använda lite nya kläder.
-
Fast just denna gång så stod det på kupongen att "erbjudandet kan endast utnyttjas en gång per medlem", så det tolkar jag som att denna gången gäller just att själva erbjudandet bara för användas en gång oavsett om man fått flera kuponger.Snorky skrev 2010-05-14 11:28:35 följande:Man kan alltid använda kupongen både i webbutiken och vanlig butik. Man kan även använda två kuponger i butik om man fått två, dvs en på mailen o en i posten. Det svaret har jag fått från kundtjänst för länge sen Systemet säger aldrig ifrån, men de kan gå in och granska och ser ju då hur många kuponger man använt.
-
Men vad dåligt!!lilyanna skrev 2010-05-25 18:58:19 följande:Nu blir jag lite irriterad o besviken på lindex, inte nog med att dem har plockat bort ytterkläderna ifrån webshopen, nu har dem även tagit bort ta 3 betala för 2- erbjudandet med...mycket mycket besviken är jag!!!
-
Det känns ju som att de tar webshopen i helt fel riktning när de gör så. Jag menar samma sak med ytterkläderna, helt knäppt att inte de heller finns med där längre.
-
Hoppas bara det är så. Men det var länge sedan de försvann, och de försvann plötsligt också så det verkade ju inte som de succesivt tog slut. Men det verkar ju helt ologiskt att de skulle ta bort dem annars så det stämmer kanske som du säger.Tvillingmamma2007 skrev 2010-05-25 22:01:14 följande:Jag tror ytterkläderna är slut där och kommer att komma tillbaka till hösten igen. Jag har letat efter regnkläder i två butiker nu och de är slut där med och kommer inte igen förrän till hösten.
-
Åh, de måste vi köpa när de kommer! Hoppas dessa byxorna kommer i de blå färgerna också då:winters skrev 2010-06-08 14:54:26 följande:
Åh så fina!
www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=858...
www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=8589421&path=3403475;3215210;3232580;8343050 -
Bamse-setet från flick, dottern har använt det en gång och spillt sylt på tunikan så jag tog på Vanish men sen tvättade jag den först ett litet tag senare. När jag tog ur den ur tvättmaskinen igår såg den ut så här:
Vad tusan kan ha hänt?? Om ni ser så är ju även tyget lite missfärgat runt hålen. Så min första tanke var att Vanish:en frätt (frätit?) på tyget eftersom jag sedan dröjde med att tvätta plagget. MEN hålen och missfärgningarna är bara på baksidan, och jag använde bara Vanish på framsidan av tröjan och där syns inget alls. Jag har aldrig sett nåt liknande. Tvättmaskinen är ny så jag hoppas att det inte är nåt fel på den, fast det var inga andra plagg i maskinen som blev så här så det verkar ju osannolikt.
-
Jo precis, det har ju säkert hamnat Vanish på baksidan med, men jag tänkte att då borde det ju ändå bli hål på framsidan med. Men det är klart, om jag tog det på framsidan och det rann igenom till baksidan, och tunikan sen blev liggande så, så torkade det ju på framsidan medan baksidan kanske låg blöt länge. Jag tror nog att det är Vanish då. Usch vad irriterande! Men då vet jag att man bara ska ta på medlet och sen bara låta det ligga en kort stund innan jag tvättar plagget. Men kanske bäst att kolla i tvättmaskinen om det ligger något där i som kan ha gjort hålen också. Tror inte det var något med dragkedja med i maskinen. Tack för era svar!