• pp08

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Isabelle och Casper skrev 2011-04-19 08:56:13 följande:
    hej hej hur gör man om man vill lägga till sidan till favoriter?
    har man skrivit ett inlägg så hamnar tråden direkt hos dina favoriter.
    ♀ 090619
  • pp08

Såg en konstig annons (ruta) på Lindex shoponline igår. Verkade något gammalt då det var gammal datum,men var intresserat av själva plagget. Det handlade om en zip/hood tröja (rosa resp. turkos) som skulle släppas på shoponline vid midnatt för 99,-, ord pris 199,-. Men jag hittar inte plagget någonstans. Ska jag kontakta kundtjänst?

♀ 090619
  • pp08
    star67 skrev 2011-04-20 09:18:53 följande:
    det skulle jag också behöva om någon har??
    inte utskriftvänlig men internetkod: SELC11153
    ♀ 090619
  • pp08
    star67 skrev 2011-04-20 13:20:50 följande:
    någon vet om det går att man kombinera på butik 30% på en vara och ta 3 betala för 2??
    jag har för mig att det inte går.
    ♀ 090619
  • pp08
    Mineo skrev 2011-04-26 16:33:18 följande:
    De finns inte längre, det var via medmera man kunde skriva ut förut, men nu längre så ingår inte kappahl där. Utan kuponger till kappahl får man med reklamen i brevlådan, adresserat om man är medlem på kappahl, via sms eller via mail (men var aslänge sen jag fick nån på mailen, kanske har slutat med det???). Så det är väl bara använda på de kuponger man har, för har man väl fått en så kan de ju inte neka en att använda den. Kundklubben ska ju bli bättre nu i maj också vad jag har förstått... kanske blir mer erbjudanden då??
    Man får inte längre medmera poäng när man handlar på Kappahl. Men man får fortfarande rabattkuponger som finns i Medmera häftet som kommer då och då.....
    Är man medlem i Kappahls kundklubb kan man anmäla sitt mobilnr. då brukar man även få rabatter via sms, bara att visa sms i kassan (kan man använda flera gånger ) Dessa sms:ar får man utöver kupongutskicken.
    ♀ 090619
  • pp08
    star67 skrev 2011-05-03 10:56:52 följande:
    någon vet hur är de här?? är de lite vind tätta också?? jag behöver något som dotter ska ha till nu när det är kallt fortfarande , hon brukar ha strumpbyxor och tunna byxor så något över måste hon ha. funkar de så??

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=836...
    det finns de som är lite dyrare (299,-) från FIX som är vattentäta (vattenpelare 10000), de är kanonbra.  Använder man kupong blir det rätt så billigt endå
    Min dotter har använd de när vi tog bort overallen och även nu. Bra i storleken, kan dras åt i midjan med resår+knapp.
    Min tjej på 22mån, 89cm, 11.8kg har stl 92 i skalbyxorna (och även i matchande skaljackan).
    ♀ 090619
  • pp08

Konstig nog finns FIX skal/överdragsbyxorna inte på webshoppen längre....finns kanske kvar i butiken.

♀ 090619
  • pp08
    Tullemi skrev 2011-05-03 15:00:20 följande:
    Är det samma som med WS'arna? De verkar bara finnas till hösten.
    De fanns ju för bara några veckor sedan........Massor i butiken och på webshoppen. Skaljackorn och byxor. Och softshelljackor.

WS har dock inte funnits nu på våren.
    ♀ 090619
  • pp08

Behöve lite tipps ang. skaljacka och tvätt. Köpte den rosa/rutiga skaljackan till dottern, den har vid armslut en mudd (under karborren) i vanligt tyg. Jackan har bra växtmån och om man inte drar åt karborren blir armarna lite för långa, har redan vikt muddarna. Muddarna kommer dock fram ibland och blir lätt smutsiga. Hur kan jag lättast tvätta muddarna utan att behöva tvätta hela jackan (resten av jackan är hel/ren/fin, men efter veckans regn och slask blir muddarna lite brunfärgade istället för rosa).

♀ 090619
  • pp08
    h80 skrev 2011-05-06 08:10:02 följande:
    nän som vet hur hm:s linnen är i storlek? funderar på om jag ska ta 86/92 eller 98/104 till min tjej som har 92-98 i kläder
    dessa
    shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=BARN_LFL_N...
    Jag vet inte hur linnen är i stlk. Har sedan länge en beställning på nätet (leverans v.23) i 2-pack linnen (rosa resp. vit med jordgubbar). Tog stl 98/104 som jag nu tar i alla överdelar från HM.

Min tjej är ca 89/90cm och väger ca 11.8kg. Tröjorna kan vara lite långa, långarmade har jag fått vika upp men skulle inte vela haft 86/92.
    ♀ 090619
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11