• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

star67 skrev 2011-01-18 13:56:08 följande:
    inget kopung
    Laura05 skrev 2011-01-18 14:49:39 följande:
    ko-pung?
    Skrattande kupong
  • star67
    mollan nu skrev 2011-01-18 21:33:44 följande:
    fick en 50kr kupong på posten idag som jag redan nyttjat. Vill gärna ha den via mail med så man kan köpa lite mer
    du menar du har fått 2?? jag har inte fått något trort har 2 kort. kan du scana den?? så att vi som inte har fått att använda .
  • star67
    Ruso skrev 2011-01-20 18:29:19 följande:
    Jag är jättenöjd, köpte 104 till min 2,5 årige son och var lite osäker på storleken, men en storlek mindre blev så kort i benen. Kan nu säga att storleken var jättebra, kändes inte alls så konstig som jag tyckte i höstas. Kanske att ärmarna var lite långa med det har inte varit något problem. Sonen själv har gillat  den där mudden som täcker halva handen. Han har varit varm och torr och den ser jättefräsch ut fortfarande.

Kommer faktiskt inte på något negativt att säga! 
    hur lång var har då?
  • star67
    star67 skrev 2011-01-20 18:35:51 följande:
    hur lång var har då?
    Ruso skrev 2011-01-20 18:29:19 följande:
    Jag är jättenöjd, köpte 104 till min 2,5 årige son och var lite osäker på storleken, men en storlek mindre blev så kort i benen. Kan nu säga att storleken var jättebra, kändes inte alls så konstig som jag tyckte i höstas. Kanske att ärmarna var lite långa med det har inte varit något problem. Sonen själv har gillat  den där mudden som täcker halva handen. Han har varit varm och torr och den ser jättefräsch ut fortfarande.

Kommer faktiskt inte på något negativt att säga! 
    hur lång var han då att 104 passade bra??
  • star67
    Allrona skrev 2011-01-20 19:32:00 följande:
    Är det nån mer än jag som inte har fått rabattkupongen än?
    jag Rynkar på näsan
  • star67
    Tessie tessie skrev 2011-01-24 19:53:33 följande:
    Tack för svaret. En treåring kan ju bli sittandes en del i snön så frågan är ju om man borde satsa på någon mera vattentät. Fast kanske skulle den funka som extra overall åtminstone. För den pengen var det ju inte så farligt om jag inte skulle gilla den sen. Synd att de inte rear fixoverallen i jönköping.
    jo de hade reat ut overaller på lindex i jönköping på stan jag köpte en fix stl 98 svart för 225 kr och de hade bamse också och vinter jacka rosa o orange men på a6 de hade bara en overall kvar o den var inte på rea på fredag lördag en röd stl 98, men idag jag kollade hittade den inte kanske de har reat ut den! för att de hade inte reat rosa jackor hellre men idag de var på rea men inte så billiga 450 kr.
  • star67
    Ruso skrev 2011-01-25 19:44:33 följande:
    Fast jag var där i dag och det fanns inga, annat än de vanliga oranga jackorna... De blå och gröna jackorna såg jag hänga till fullpris... däremot såg jag nog inga overaller när jag tänker efter. 
    Hittade INGET av intresse, inte ofta jag går ut i från en Lindex affär med halva reapriset utan att köpa något.

Någon timma efter var jag på Lindex i grannstaden... där fanns både overaller från FIX och Bamse kvar - till fullpris... Fanns jättelite reakläder, hittade INGET där heller... och då har jag ju en del barn och storlekar att kolla efter.

Känns inte som Lindex rea alls i år, jag som alltid har hittat så mycket till kanonpriser!

du är alldelse för sent. de hade börjat på fredag och fanns ganska mycket där kvar men det var full med folk där inne.

jag köpte en bamse regn jacka idag för 75 kr - 50 rabatt så jag gav 25 kr bra pris men nu jag såg att reflex är trasigt på denRynkar på näsan jag vet inte om jag behåller den eller inte hade gärna byttat mot något annt men svårt att man se nu något intressant kvar.

Ruso:  var hittade du skaljacka?? hade de flera kvar stl färge.??
  • star67

kanske om man tar skaljacka kläder + en galon byxor utan jacka för att det är mest overdel som man svetas o underdel som behöver vara mer vattentätt. dock har inte provat skalkläder innan men funderar på att göra det.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11