Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Pixxi skrev 2010-04-28 11:40:56 följande:
    Inte jag Märkligt. Hur länge var det?
    ÅÅÅ ingen intrenet kod??? HAr inte fått något sånt. jag har massa saker jag vill ha....ÅÅ vill också ha sms!
  • Rosenbarn
    charmmiss skrev 2010-04-28 12:24:21 följande:
    fanns ingen internet kod tyvärr
    Mm fattar inte varför vissa får sms och inte andra!
  • Rosenbarn

haha ja men de gör ag verkligen, handlar typ flera ggr/månad

Försökte beställa på Lindex igår med koden LC 10163 men i steg 2 står de Kampanjkoden finns, men du har inte rättigheter att utnyttja den. ...Men rabatten dras i steg 1 men sedan inte....???

• Rosenbarn
    winters skrev 2010-04-28 13:04:24 följande:
    Har du kopplat ditt Club-kort till din Internetprofil?
    hmm jag tror de.
  • Rosenbarn
    winters skrev 2010-04-28 13:10:18 följande:
    Om du loggar in och går till Mina sidor och sidan där dina uppgifter så som adress är sparade så ska det längst ner på den sidan stå ditt kortnummer (eller de sista siffrorna iaf) om du har kopplat ditt kort.
    Hmm såg de hade raderas...hmm jaja därför fungerade de inte. Men hoppas på 25% rabatt av H80 nu Billigare
  • Rosenbarn
    Hallonmaja skrev 2010-04-28 19:22:51 följande:
    Aha, läste att man ska dra sitt kort 3 ggr/mån. Det tycker jag att jag borde gjort, är ju där för jämnan känns det som Hoppas på att få sms:et av h80 istället
    Hon hade skickat till mig skrev hon med inte fått någon än måste blivit nå del. Någon annan som kan tänkas??? *snälla*
    Har en kod för babyplagg om någon vill ha!
  • Rosenbarn
    Xgirl83 skrev 2010-04-28 19:25:01 följande:
    Tror inte att det stämmer, jag tvivlar på att jag drar mitt kort 3 ggr/månad. Istället verkar det vara en ren slump vilka som får det. Jag brukar alltid få det, det har bara varit något enstaka jag inte har fått. Det finns de som handlar betydligt mer än jag som inte får det. Deras system verkar inte fungera helt enkelt.
    Nå tror detsamma. Deras system verkar inte fungera
  • Rosenbarn

Tack H80 Nu ska de shoppas Blir Ida Bodyn till tösen med matchande Emil tröja till sonen. Bamse body samt en klänning samt lite annat smått. Behöver underkläder till mig själv också---barn förändrar ens kropp....

• Rosenbarn

Jag fick stänga av telefonen och sedan kom de. Vet inte om var sammanträffande men då fick jag de. TACKKKKKKKKKK

• Rosenbarn
    anette 81 skrev 2010-04-28 20:38:40 följande:
    Tack för smset. Hur ändrar man vem har fått det av?
    Kan man göra de i efterhand??? Jag tänkte testa! Får väl hålla tummen lite fint. hihi
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11