Inlägg från: maadicken |Visa alla inlägg
  • maadicken

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Tvillingmamma2007 skrev 2010-08-03 20:24:16 följande:
    Sist jag köpte skaljackor på lindex var på våren nu när jag tänker efter...fast deras outwear överdragsbyxor har jag köpt både vår och höst iaf.
    ja det kan ju ha ändrats sen dess. det är iaf två år sedan
    eller oxå är det höstsortimentet som finns kvar på våren men det kommer inte in nåt nytt.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥¸.?°´¯) ♥
  • maadicken

någon här mitt i natten?

om man beställer i shop online. går det bara att välja direkt betalning då? ser inget annat allternativ nu, men jag kanske är för trött...

• maadicken
    jannah skrev 2010-08-15 00:15:16 följande:
    Du kan välja mellan kortbetalning eller direktbetalning via din Internetbank. Man kan alltså inte få en faktura eller så...
    hmmm... jag som ville shoppa nu!  (fattig å jävlig ) men då får jag väl vänta tills det blir fredag då
  • maadicken

mellan dom (i mitt tycke mycket tråkiga overaller) som lindex har iår så hade jag valt en röd till min kille. såå fint med rött!  nu blir det ingen alls eftersom jag redan fyndat en turkos didrikson jacka som han ska ha tillsammans med svarta termobyxor   som ett andra ombyte ska det bli en lite billigare overall tänkte jag. funderar på lindex bamseoverall, för den måste ju komma i en till färg. eller vad tror ni?

• maadicken

ingen som har köpt dom turkosa byxorna med stjärnor på knäna i stl 116 och vill byta med mig till 110? dom var visst inte så stora som jag trodde

• maadicken

nån som har haft FIX termobyxor? är dom bra? hur är storleken? är dom vattentäta som det står? andas? vattenpelare?
    många frågor blev det   jag funderar på om dom kan vara ett allternativ till POP om jag tänkte köpa, men POP har tydligen fått för sig att det bara ska vara hängslen upp till storlek 92... POP vet jag ju är vattentäta iaf, för jag vill absolut INTE att det ska behövas galonisar utanpå när det slaskar!

• maadicken
    iAnnaMaria skrev 2010-08-26 23:14:06 följande:
    Japp jag har dom. Dom är ganska normala i storlek tycker jag. Köpte 104 till min son på 97 cm. Dom är vattentäta, 10 000 mm står det på, super ju.
    det låter ju bra iaf får se om jag har tid att åka iväg och klämma lite på en innan rabatten går ut. är det på söndag den går ut? iofs så är det ju enkelt att lämna tillbaks om man inte är nöjd
    undrar om det räcker med 110 till min kille som är ca 104 lång... att det alltid ska vara så svårt med storlekar!
  • maadicken
    Ruso skrev 2010-08-26 23:54:24 följande:
    Hm... jag får nog åka och köpa hem en i 104 också,  bara för att kolla hur den ser ut på. Modellen verkar helt klart kort i "kroppen"... 
    jag tyckte oxå det såg trångt ut är han sträckte upp armarna, men förövrigt så såg den ju bra ut... eller blev den lite kort i benen när armarna sträcktes upp?  det ska ju på vinterstövlar/kängor oxå.
    jag hade inte varit nöjd
  • maadicken

nån som har lust att skriva koderna igen? oooorkar inte leta bakåt gäller 25% än? gäller den i så fall på allt?

• maadicken
    Smultronhjärta skrev 2010-08-27 22:01:45 följande:
    www.lindex.com/Archive/PDF_Club/1031jsluv69J-...
    tack

hur är det med 25% då? tänkte jag skulle beställa imorron innan rabatterna går ut för den här gången.

nån som vet hur det är med ellos? brukar inte dom ha 50% på valfri vara fler gånger?  jag köpte vinterkängor på den rabatten förra året, och det gjorde jag inte i augusti.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11