För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

eller oxå är det höstsortimentet som finns kvar på våren men det kommer inte in nåt nytt.
någon här mitt i natten?
om man beställer i shop online. går det bara att välja direkt betalning då? ser inget annat allternativ nu, men jag kanske är för trött...
mellan dom (i mitt tycke mycket tråkiga overaller) som lindex har iår så hade jag valt en röd till min kille. såå fint med rött! nu blir det ingen alls eftersom jag redan fyndat en turkos didrikson jacka som han ska ha tillsammans med svarta termobyxor som ett andra ombyte ska det bli en lite billigare overall tänkte jag. funderar på lindex bamseoverall, för den måste ju komma i en till färg. eller vad tror ni?
ingen som har köpt dom turkosa byxorna med stjärnor på knäna i stl 116 och vill byta med mig till 110? dom var visst inte så stora som jag trodde
nån som har haft FIX termobyxor? är dom bra? hur är storleken? är dom vattentäta som det står? andas? vattenpelare?
många frågor blev det jag funderar på om dom kan vara ett allternativ till POP om jag tänkte köpa, men POP har tydligen fått för sig att det bara ska vara hängslen upp till storlek 92... POP vet jag ju är vattentäta iaf, för jag vill absolut INTE att det ska behövas galonisar utanpå när det slaskar!
nån som har lust att skriva koderna igen? oooorkar inte leta bakåt gäller 25% än? gäller den i så fall på allt?