Inlägg från: Enensammamma |Visa alla inlägg
  • Enensammamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Xgirl83 skrev 2010-08-15 13:31:03 följande:
    Angående vattenpelare m.m så fick väl FIX dåligt betyg förra året just andas-funktionen? Så då undrar man ju lite hur mycket denna andas som är ÄNNU mer vattentät? Men de kan ju ha förbättrat även på den punkten...
    Testet på overaller kommer nu i nya vi föräldrar
  • Enensammamma
    winters skrev 2010-08-15 20:23:57 följande:
    Man måste vara kreditmedlem, räcker inte med bara vanlig Club-medlem.
    Tack
  • Enensammamma
    AnkiFalun skrev 2010-08-16 13:51:34 följande:
    Hur lång tid tog det för er som skicka efter lindex kort med kredit innan ni fick kortet hem?
    Varför med kredit? Livsfarligt ju..
  • Enensammamma
    Virrpirr skrev 2010-08-16 15:02:19 följande:
    Aha. Vilka storlekar fanns den till?
    74-98 tror jag
  • Enensammamma

Jag kommer nog inte överköpa i år som jag alltid gör annars

I år blir det skaljacka och skalbyxor och sedan tar jag extra fleece ställ under i mellanvädret innan vinteroverall åker på

• Enensammamma

Måste man ha club kredit för att kunna utnyttja rabatterna?

• Enensammamma
    sarsparis skrev 2010-08-17 20:16:42 följande:
    Vad tror ni, jag kan alltså inte bestämma mig för overall, velar hit och dit. bor på västkusten=slask, regn och mer slask.

Tror ni fix overallen håller måttet? vill absolut inte att sonen ska behöva ha på sig galonbyxor ovanpå.
    Fast om det blir som i vintras så blir det ju inget slask
  • Enensammamma
    sarsparis skrev 2010-08-18 06:33:33 följande:
    Å andra sidan har jag svårt att tro det.....det var ju helt extremt här på västkusten Glad jag gillar iof det vädret men har svårt att tro att det blir lika i år.....och sen blev det faktikst slask i slutet av mars, då var sonen snustorr i sin Nanook trots simturer i sandlådan som hade 3 dm vatten i sig......
    Jag tycker nog mer att det var "normalt" väder faktiskt När jag var liten var det snö hela vintrarna och typ -20 grader (på slut 70 och hela 80 talet) Jag hoppas hoppas det blir lika i vinter

Kommer inte ihåg om våren va slaskig men ungen va alltid torr i sin Reima iaf
  • Enensammamma
    star67 skrev 2010-08-18 09:31:51 följande:
    jag köpte igår en overall i svart 86 till min som, men jag funderar på att byta till röd, han har röda vinter skor och har en torkus mössa med röd sjärna på en svart mössa och lätt att man hitta röda vantar.
    hade ni köpt röd till era killar??
    Varför skulle pojkar inte kunna ha rött? Käönet sitter väl inte i en färg heller?
  • Enensammamma
    star67 skrev 2010-08-18 10:44:33 följande:
    jo jag vet att de skall ha rött, men jag menar om det finns svart och den andra rutig o röd hade ni lätt valt röd?? jag passar på o köpa något unisex färge på yttrekläder till min dotter och det är ofta röd för att han kan ärva sen.
    Svart och rött är lika fint tycker jag

Sorry är bara lite less på rosa/blått menade inte att låta arg
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11