Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Tvillingmamma2007 skrev 2010-09-21 21:55:19 följande:
    Jag har klämt på den bara. Jag tyckte de såg rätt så "små" ut i strl och att muddarna nertill var bra dvs inte för stora som de ofta kan vara eller bli. Och så ställbara i midjan och inte jättestora där heller i "normal" läget. Jag har dock inte köpt men jag skulle ha tagit 110 till mina som också är mellan storlekar (104 & 110) iaf. Blev "avskräckt" här i tråden då det var tonårsmode juh, att ha brallor halvvägs ner
    Ojdå, då kanske jag skulle tagit 110 ändå...
    Fast är dom ungefär som Lindex andra jeans så borde dom ju funka, sonen har 104 på dom och dom sitter perfekt. Annars får jag väl byta helt enkelt, värre än så är det ju inte

He he, avskräckt?
    Sonen har så många baggy brallor så för mej är det fullt "normala" jeans
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    PialenaOskar skrev 2010-09-21 20:08:38 följande:
    okej. hoppas du blir nöjd. lägg gärna in en bild sen så man får se dem Glad   är de snygga så bara måste jag ju köpa dem.Tungan ute
    Hoppas dom sitter lika snyggt på som dom är snygga på bilden
    Stod dock att leveranstiden var 1 vecka, dryyyyygt, vill ju ha dom N U ! Kommer absolut med bild sen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nu finns stjärn jackan att köpa, ni som längtat efter den
    Själv är jag så trött på den efter alla veckor av reklam om den

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    winters skrev 2010-10-03 17:12:48 följande:
    Bland annt de här kom hem till oss i dag, så snygga!
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=974...

Vem var det som frågade efter bruna fodrade manchesterbyxor? Finns på Kappahl nu från storlek 86!
    Åh dom är SÅ snygga, fick hem sonens i veckan, tyvärr verkar dom ha krympt lite i tvätten så med facit i hand skulle jag köpt 110 istället.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Idag köpte jag jeans tunikan till dottern, såå underbart fin, hade hoppats på leggings med samma motiv som i luvan men det fanns inga.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Rocktroll skrev 2010-10-04 20:00:07 följande:
    Den funderar jag på att köpa till min tjej Glad visst var det du som sa att haremjeansen krypt? tänkte köpa dom men hur mycket krymper dom? Hon har annars 86 så borde jag köpa 92?
    Åh, den är så fin Har egentligen köp stopp till dottern men denna kunde jag inte motstå.

Mja, jag tyckte det när han hade på sej dom igår, men idag var dom lagom igen, tror han hade dragit upp dom lite långt i midjan så jag upplevde den som dom krympt. Fast jag hade nog ändå kunnat gå upp i storlek, dom känns ganska så korta i benen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Rocktroll skrev 2010-10-04 21:49:35 följande:
    Haha synvilla Tungan ute ska nog testa båda storlekarna på tjejen för hon växer ändå som ogräs nu Tyst
    Ja gör det, jag köpte ju 104 och när jag jämfört med andra 104:or så är dom lite kortare.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tullemi skrev 2010-10-05 10:56:31 följande:
    Jag vill så gärna köpa haremsbyxan till Milea, men hon är så smal så de skulle nog inte passa. Jag tycker det blir så fult när man måste justera midjan fööör mycket. Då försvinner den snygga modellen på byxan
    Min son är också ganska smal men på honom funkar dom kanon, fick dra åt en hel del i midjan men det ser fortfarande snyggt ut.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Ni som köpt Harem brallorna, dom mörka, hur har dom hållt sej?
    Igår när jag hängde sonens på tork så såg jag att det var hål i ena mudden, precis mellan tyget och mudden typ.
    Tror han använt dom 2-3 ggr. Tror ni det går att reklamera?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11