Inlägg från: backi2008 |Visa alla inlägg
  • backi2008

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Xgirl83 skrev 2011-08-17 20:42:34 följande:
    Kolla ett par sidor bak i tråden.
    Hittar inga kollat flera sidor bak.
    Någon som har rabatt koderna till lindex
    Emil min solstråle
  • backi2008

Jag har en stor/rund kille, väldigt bred över överkroppen och lindex kläder passar honom väldigt dåligt tyvärr. Visst finns det plagg som passar men det är inte många. Fix tex gör väldigt smala byxor, förutom puffbyxan.

• backi2008

Lady in red- provade en didrik igår på min runda son. Han är ca 103 cm och 19 kg tung. Vi fick ta 110 för att den skulle passa på överkroppen men då blev benen milslånga, inget som passade honom. Reiman satt bättre men det fanns bara en 104a att prova och den var precis i grenen. De nya Reima hade inte kommit in ännu. Väntar även på pop. Fix var oxå för lång smal för honom likaså molo.

• backi2008
    AochJsMamma skrev 2011-10-03 19:58:51 följande:
    Glad att jag köpte polisbil tröjan o brandbilströjan till Alex, är redan slut ser jag..
    Köpte bara brandbils tröjan, Emil ville bara ha den. Ångrade mig redan då vi gick från affären och tänkte köpa den senare Hoppas polisbils tröjan finns kvar.....
    Emil min solstråle
  • backi2008
    sarsparis skrev 2011-10-04 12:24:10 följande:
     Var bor du?
    Alla fanns i dag i min lindex utanför göteborg, blev brandbilen, får räcka så, sonen ska inte ha mer kläder egentligen......
    Tack för att du erbjuder dig Fick tag på den idag med matchande strumpor
    Emil min solstråle
  • backi2008
    winters skrev 2011-10-04 15:40:18 följande:
    Finns det strumpor oxå? Måste ha! Skrattande
    Japp Det var hon i kassan som upplyste mig om det. Fanns bara med polisbilar i blått, hon var osäker på om det skulle komma med brandbilar. Tyvärr var det med hal pluppar men det får gå. Kostar 30 kr, som hittat
    Emil min solstråle
  • backi2008
    Loppan boppan skrev 2011-10-04 15:48:07 följande:
    Tycker trycket är fint men färgerna är apfula tyvärr. Dom kunde kostat på sig lila/gul, rosa/gröb eller grön/röd eller dyl iaf. Men näää killar ska ha bruuuun, mörkblå och mossgrön. Varför?
    Jag har köpt tröjorna med all over print, går inte att motstå De andra med bara en bil på magen är inte lika fina.
    Emil min solstråle
  • backi2008
    Loppan boppan skrev 2011-10-04 16:05:04 följande:
    Hittar inga sånna
    Troligtvis slut i e-butiken, kolla i butik.
    Emil min solstråle
  • backi2008
    Loppan boppan skrev 2011-10-04 16:08:23 följande:
    Jag kollar e butiken varje dag men har inga sett Obestämd
    Värt ett besök till butik för de är super fina Hjärta
    Emil min solstråle
  • backi2008
    sarsparis skrev 2011-10-23 19:19:09 följande:

Nån som vet hur hårda lindex är med att byta utan kvitto? farmor har lyckats göra ett riktigt bottennapp vad gäller klädinköp till barnen, självklart hade hon inget kvitto kvar. Tror ni det går att byta ändå? Lapparna är ju kvar på kläderna.

Brukar gå bra att byta till andra varor. Jag har gjort det flera gånger då presenter varit i fel storlek mm
    Emil min solstråle
  • backi2008
    anette 81 skrev 2011-11-11 19:59:07 följande:
    Tyvärr missade jag kaxs auktionen. funderar på fix skidjackan som är nedsatt. hur är den i storlek?
    Tror du klarar dig på 110 i den, Provade den på sonen för några månader sedan och den var rymlig i storleken. Om jag kommer ihåg rätt så var den betydlig större än pops 110.
    Emil min solstråle
  • backi2008

25% på ett helt köp på Lindex fick jag precis på mailen, tom 12/12 kod SEE1149 ( om jag kommer ihåg rätt, sitter m mobilen nu och tittade bara snabbt på mailet).

• backi2008
    Sians skrev 2012-01-21 07:37:09 följande:
    Jag fick månadens rabatter igår. Tyckte det var lite futtigt med 50 kr rabatt :( Besviken ;)

Fick du på milen och kan länka? Såg massa vårnytt jag vill köpa
    Emil min solstråle
  • backi2008

Ellie- har du någon länk på Lindex kupong tänkte ta en sväng till butik imorgon och köpa bl.a. Stjärnbyxorna. Kanske ska ta 116 t Emil om de är korta? Har du mått på de i 110? Tack

• backi2008

Idag blev det lite shoppat  på Lindex Blev så klart stjärn jeansen. Upplevde dem dock inte som speciellt korta i benen eller så har min son väldigt korta ben. Han fick iaf 110 till sina 107-108 cm. Han fick prova dem i butik och det finns lite växymån. Jämnförde mot hans pop manchetsterbyxor i 104 och dessa var ca 2-3 cm längre. Hoppas de inte krymper för mycket för då lär de inte räcka hela våren Blev även lie Bamse kläder, där går vi tyvärr in på sista storleken då han drar 116 upptill

Emil min solstråle
  • backi2008
    anette 81 skrev 2012-01-27 22:07:35 följande:
    alltså när din son har dom på sig menade jag

Tog ingen bild, sonen provade dem jätte snabbt i butik. Åker t Sälen nu i helgen så vi kommer inte använda dem på en vecka iaf skulle säga de är som en normal 110a.
    Emil min solstråle
  • backi2008

Hur länge gäller rabatten 50 kr per 150 kramen handlar för? Någon som har en länk till kupong att skriva ut om den fortfarande gäller Måste köpa lite Bamse t-shirts till sonen

Emil min solstråle
  • backi2008

Köpte brandbils och polisbils t-shirtsen på lindex idag tur jag ringde butik igår och la undan kom in i butik igår och fanns typ två av varje sort kvar :-O

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11