För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Någon som har rabatt koderna till lindex

Jag har en stor/rund kille, väldigt bred över överkroppen och lindex kläder passar honom väldigt dåligt tyvärr. Visst finns det plagg som passar men det är inte många. Fix tex gör väldigt smala byxor, förutom puffbyxan.
Lady in red- provade en didrik igår på min runda son. Han är ca 103 cm och 19 kg tung. Vi fick ta 110 för att den skulle passa på överkroppen men då blev benen milslånga, inget som passade honom. Reiman satt bättre men det fanns bara en 104a att prova och den var precis i grenen. De nya Reima hade inte kommit in ännu. Väntar även på pop. Fix var oxå för lång smal för honom likaså molo.
Nån som vet hur hårda lindex är med att byta utan kvitto? farmor har lyckats göra ett riktigt bottennapp vad gäller klädinköp till barnen, självklart hade hon inget kvitto kvar. Tror ni det går att byta ändå? Lapparna är ju kvar på kläderna.
25% på ett helt köp på Lindex fick jag precis på mailen, tom 12/12 kod SEE1149 ( om jag kommer ihåg rätt, sitter m mobilen nu och tittade bara snabbt på mailet).
Ellie- har du någon länk på Lindex kupong tänkte ta en sväng till butik imorgon och köpa bl.a. Stjärnbyxorna. Kanske ska ta 116 t Emil om de är korta? Har du mått på de i 110? Tack
Idag blev det lite shoppat på Lindex Blev så klart stjärn jeansen. Upplevde dem dock inte som speciellt korta i benen eller så har min son väldigt korta ben. Han fick iaf 110 till sina 107-108 cm. Han fick prova dem i butik och det finns lite växymån. Jämnförde mot hans pop manchetsterbyxor i 104 och dessa var ca 2-3 cm längre. Hoppas de inte krymper för mycket för då lär de inte räcka hela våren
Blev även lie Bamse kläder, där går vi tyvärr in på sista storleken då han drar 116 upptill
Hur länge gäller rabatten 50 kr per 150 kramen handlar för? Någon som har en länk till kupong att skriva ut om den fortfarande gäller Måste köpa lite Bamse t-shirts till sonen
Köpte brandbils och polisbils t-shirtsen på lindex idag tur jag ringde butik igår och la undan
kom in i butik igår och fanns typ två av varje sort kvar :-O