• molnen

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

runt 13-14 jan brukar halva rean börja

• molnen
    Mamma och Mor skrev 2011-01-09 11:26:06 följande:
    Har bestämt mig för att köpa en ofodrad regnoverall till sonen. Kappahl har ju och nu såg jag att Lindex också får in en sådan de närmaste veckorna. Är det någon skillnad mellan Kappahls och Lindex regnoveraller gällande vattentäthet etc?  Har klämt lite på Kappahls och den kändes väldigt mjuk och skön i kvaliteten :)
    Vi har lindex (turkos samma som i höstas) .Den är kanonbra så jag hoppas dottern fortfarande kan ha den .Lindex fanns upp till 98 men kappahl fanns till 86 och eftersom vi behövde en 92 så blev det lindex
  • molnen
    sarismaris skrev 2011-01-11 21:14:43 följande:
    Va det inte nån som skrev tidigare i tråden, eller om det va i en annan tråd, att det började 13 eller 14 januari förra året..? Man kan ju alltid hoppas att det är så snart!
    Dotter är född 15 och jag köpte en filt på halva rean till henne dagen före när jag fick veta att det skulle bli igågnsättning .)
  • molnen
    Mamma och Mor skrev 2011-01-29 20:17:56 följande:
    Nu har jag inte testat dem ute på sonen ännu men väl jämfört dem sida vid sida när jag var iväg och shoppade denna vecka. Jag tyckte att Kappahls kändes  bättre. Förstärkt på rumpa och knän, liten "mudd" i ärmarna samt en lite mjukare kvalitet. Lindex overall var fin för all del, men kändes mer "plastig" i kvaliteten och så tyckte jag att den turkosa färgen var väl så ljus (redan lite smuts syns tydligt).  Overallen från Kappahl fanns i kornblå eller rött. Hade en 25% kupong till Kappahl så det blev inte många kronor dyrare fastän den hade ett ordinariepris på 349:- jämfört med Lindex overall som kostade 299:-
    Vad finns kappahls i för st. ?
  • molnen
    iAnnaMaria skrev 2011-01-31 18:13:14 följande:
    Skit kvalitet eller bara jag som har otur? En tvätt..... SUCK

Har tvättat min och den ser ut som ny.
  • molnen
    winters skrev 2011-03-08 16:45:12 följande:
    Det har jag inte gjort, men jag skrev att Zara öppnat Shop Online! Skrattande Lindex Shop Online brukar väl ta ca 1 vecka plus minus några dagar. Det jag beställde i lördags har inte plockats ännu. Två dagar har hänt mig en gång, men då var det inte många andra beställningar! Skrattande
    adress ?
  • molnen

25% på jackor nu ,går att kombinera 25% på ett barnplagg och 50kr vid köp för 150kr koderna i webshopen =)

• molnen

Djungeltröjan från ullared ser ut som en lindextröja vi har från förra sommaren

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11