Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

skaljackan kostade 399 o ws 299, nästan säker..

♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • AochJsMamma
    Xgirl83 skrev 2010-07-23 13:21:37 följande:
    Sjukt mycket pengar för den overallen! Men jag tycker att det är upp till var och en hur mycket de vill buda.
    säger detsamma, vill jag verkligen ha något som inte går att få tag på längre så bryr jag mig inte om nån köpt den för 60 kr på rea- Grattis säger jag till säljaren, o grattis till mig själv som får nåt jag suktat efter men som inte finns att köpa längre.

Är dock inte jag som budat på overallen ifråga.. (eller som säljer den)
  • AochJsMamma
    star67 skrev 2010-07-23 20:35:40 följande:
    jag var på stan idag o kollade lite på lindex o kahppal o åhlens, tyckte att åhlens hade ganska mycket fina pippi kläder  på rea i år medan lindex hade inte så mycket kvar på barn men jag fyndade för första gång en klänning till mig för 79 kr ord pris 299 kr då tog jag två st en till mig o en till min sister, en liknande klänning finns på hm jag tänkte köpa den faktisk för 299 kr men nu blev den för 39 kr glad Glad
    på kahppal var mycket på baby men inte så mycket på barn men fyndade där också skärp till mig för 15 kr ord pris 149 kr.
    menar du att det är halva rea på åhlens nu?
  • AochJsMamma
    Tullemi skrev 2010-07-23 21:06:20 följande:
    Det var inte halva rean igår när vi var på Åhléns i Allum iaf.
    star67 skrev 2010-07-23 21:09:46 följande:
    nej nej men det ska bli nästa vecka o de hade ganska mycket kvar på rea.
    ok, tack!
  • AochJsMamma

hmmm kanske skulle ta en tur ändå, Alex fyller ju 2 snart, hade ju suttit fint med halva rean då!

• AochJsMamma
    Wilmis07 skrev 2010-07-30 22:05:39 följande:
    Någon som kommer ihåg vad Fix vinterjackaoch termorbyxor kostade förra året?
    var det inte 599 för jackan resp 399 för byxorna? eller 499 för byxorna?
  • AochJsMamma
    Wilmis07 skrev 2010-07-30 22:18:02 följande:
    Tack. Någon som hade det och kan äga om det var bra?
    vi hade och har även till i vinter, tycker de är toppen!!!!
  • AochJsMamma

som vanligt när det är rea..så hängde det en mini stång med pojk kläder på Åhlens idag o en massa på flick..kikade givetvis på flick till Alexander ändå, som jag alltid gör, men det var ju mest klänningar o där går min gräns iallafalll...

• AochJsMamma
    Skytten75 skrev 2010-07-30 22:38:14 följande:
    Är det någon som har varit på Åhléns i GBG? Jag var på Frölunda idag men hittade bara en Pippitröja och lite andra kläder.

Nu har jag har varit i Lindexbutikerna i GBG med omnejd: Kållered, Mölndal, Högsbo 421, Frölunda Torg, Eriksberg, Backaplan och Angered. Men tyvärr var det svårt att hitta kläder i stl 104 och 92. Men jag har gjort en hel del fynd ändå. Vill ut imorgon igen men då blir väl min sambo galen!

flick eller pojk? En del till flick, inget alls fint till pojk. Förutom skaljackan o fleecen från Didriksons då.

Jag lämnade gubbe o barn hemma på min shoppingtur idag, han hade bara stressat ihjäl mig av sin egen tristess rekommenderar att du gör detsamma imorgon om din sambo är som min
  • AochJsMamma
    Ruso skrev 2010-07-30 23:25:17 följande:
    Jackan kostade 399 och byxorna 299.
    Nope!! 110% säker att de kostar 599 för jackan o 399 för byxan, har dem framför mig nu med lapparna kvar (köpte på rean i januari att ha i vinter).
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11