För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Blir man medlem får man även på en gång en 25% kupong.
jag undrar om någon har fått en sånt kupong från lindex online när man köper 2 bamse plagg får man en tidning från bamse gratis. om man skickar denna kupong man kommer inte att bli medlem på bamse tidning eller om man kommer att betala några avgifter?? www.lindex.com/se/shop/barnklader-bamse-86-116-cl/?id=17266772
till er som har små bibesar vill tipsa om de här jeans super fina mycker finare i verklighet o mycket mjuka, har ångrat mig att inte köpte en i stl 80 då när jag beställde en i stl 68 de hade kvar i 80 också. men jag tyckte inte att de var så fina på bild vilken de är mycket mycket fina faktiskt. de är normala i stl. jag köpte de med alla rabatter så dem blev jätte billiga nästan för inget peng.
jag tror inte att skulle komma mer men den i turkos färgen är mycket snyggare i verklighet än den ser ut på bild.
jag har köpt ett par jeans till mig från lindex har använd den bara en gång andra gången som jag skulle ha såg jag att en sömmar som var släppt inte så mycket men kanske om man tvättar den blir mer. jag har prislapp kvar men kvittot är inte säkert. kan de byta den mot en annan modell?? eller kanske de tycker att jag är för noga det är typ 2-3 sömmar??
om man inte tar ut paketet från lindex betalar man något??
är det bara för mig som blir så när jag vill byta något som är köpt från online med många rabatter?? funkar för er??