• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

tack så mycket CHARLOTTA för present kod Skrattande

igår jag har handlat på den och jag provade att handla igen och det funkade men nu den funkar inteRynkar på näsan

• star67
    AochJsMamma skrev 2011-04-24 16:28:00 följande:
    de har en tunn i bomull men det var visst på barn, antar att 86/92 är för stort om han bara har 74 nu.. Kostar 149 kr.
    ja de blir för stora, de hade rea ut de andra gröna med stjänor men jag var snål o köpte inte på halva rea och även de andra som var turkosa och rosa på flick o grön o blå på pojke var på halva rea. jag var jätte sugen att köpa den turkos o rosa eftersom jag tycket att den var jätte sött men det gjorde inte. Rynkar på näsan  dem hade en kvar såna vit svart zipjacka men den också är slut nu.
  • star67

jag tycker inte att dem har något jätte fin men en vit kort ärmad body med på syd väst var fin den finns inte på nätet den var för 99 kr.

• star67
    Evo Molly:-
    vilken fin jacka har du på din dotter! vet du om de har en varient till pojker också??
  • star67
    jannah skrev 2011-04-25 21:42:39 följande:
    Åhh, vad jag gillar Lindex alla rabatter!

Skickade precis iväg en beställning som skulle kostat 735:-, jag betalade 462:-! Glad
    du är jätte duktigt på att kombinera rabatter inboxa mig eller bara skriva här gärna alla koder du använde!! jag vill gärna beställa några baby plagg och lite på pojke avd.
  • star67

vi tänker ta några familje bilder. barnen ska ha på sig fina kläder först och sen jag funderar på att barnen ha något matchande och det skulle bli de hära fina bamse body tunika tröja. men undrar om jag ska ta body till stor bror också eller är det bäst att ta tröja??  tröja 86 sitter lagom men inget att växa till och 92 lite stor. och body har inte provat men de ser ut smalare än tröja skulle sitta bättre säkert men han är nu blöje fri!
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=14362252&styleid=14362250&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111361
  • star67

aglili skrev 2011-04-26 00:48:26 följande:
    För foto hade jag personligen valt ett "renare" motiv, inte så mycket mönster. Men det är kasnke bara jag

Annars hade jag valt tröja Smidigare på lite större barn.
    hittade inget som matchar så bra tänkte först på hängsle från kappahl men den är fortfarande lite för stor hittade inte 86Rynkar på näsan.
  • star67
    aglili skrev 2011-04-26 14:04:20 följande:
    Jag tycker inte de behöver matcha på så sätt att de har samma kläder. Men kanske samma färgskala eller så. Har de inga vnaliga "finkläder" de kan ha?
    jo de ska ha fina kläder på de flesta bilderna men sen en bild kanske med något som matchar med varandra. får se hur ska jag göra men de hära kläder ska jag köpa i alla fall tycker de blir fina även när vi är på stan eller besök min dotter tycker är roligt om de har likadana kläder på sig.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11