Inlägg från: winters |Visa alla inlägg
  • winters

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Köpte den här petrolfärgade västen i dag för en av mina kuponger, så snygg! Och passar perfekt till Molo-fleecen som har inhandlats till hösten som är mörkgrå med petroldetaljer och vantfickor. Kan jag varmt rekommendera, regnoverallerna hade inte kommit in i butik, så en sådan beställer jag, chansar nog på en 86:a så att den även kan användas i vårt inte alltid allt för kalla Göteborg i vinter. Någon som har sett regnoverallen som vet hur den är i storlek?

http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=8637545&styleid=8670166

Oscar 091001
  • winters
    backi2008 skrev 2010-07-17 20:40:01 följande:
    Budade hem en topp i våras med 19 kr i frakt. Fick en kod som jag sedan använde på deras hemsida, som vid vanlig beställning i web shoppen. Det var jätte smidigt och bra. Betalde bara 19 kr och hämtade i butik. Tråkigt att dom har höjt frakten till 59, kommer inte buda mer hos dom.
    Det är samma som förr, om man hämtar i butik kostar det 19 kr och man kan ju passa på att köpa annat oxå. Om man hämtar på utlämningsställe blir det 59 kr som vid en vanlig Internetbeställning.
    Oscar 091001
  • winters
    backi2008 skrev 2010-07-17 22:49:02 följande:
    Ok. Då kan jag handla där, har inget emot att hämta i butik. Väljer man fraktsätt när man betalar fastän det står 59 kr i auktionen?
    Ja, det är precis som vanligt att man väljer när man lägger ordern i shoppen. Vet inte om de måste ange Schenkers fraktkostnad som standard kanske i auktionen... Så här står det i auktionerna iaf:

Lindex Shop Online debiterar en expeditionsavgift på 19 kr, oavsett hur många varor du vinner.

Du kan få ditt paket levererat på två sätt
    Hämta hos valfri Lindexbutik (fri frakt)
    Hämta hos valfritt Privpak ombud (frakt 40kr)
    Oscar 091001
  • winters
    Evve81 skrev 2010-07-23 22:05:10 följande:
    Någon som handlat från Lindex på tradera??? Tänkte hur det funkar med samfrakt för vinner man bara 1 sak blir det ju ändå rätt dyrt eftersom frakten är så hög. Kan man också beställa från web shoppen samtidigt????

Har fått tag i de turkosar velourbyxorna till bägge barnen, sonen fick också ett par gröna och sedan hade dottern med farmor valt ett par jättesnygga blommiga jeansleggings och en matchande tunika!!!!!
    Du kan beställa annat från webbshoppen, samt flera traderaauktioner om det är inom de 5 dagar som auktionskoden gäller.
    Oscar 091001
  • winters

Här blev det lite reashopping i dag oxå, blev det här som fick flytta in i garderoben:
    2 långärmade tunna tröjor
    3 t-shirtar
    2 pikétröjor
    1 skjorta
    1 par jeans
    1 par muddbyxor
    4 par strumpor
    Och 2 bh till mig

Alles för strax över 300 kr, mycket nöjd, bara bh:arna hade kostat 300 kr/st!!

Oscar 091001
  • winters
    winters skrev 2010-07-28 17:16:25 följande:
    Här blev det lite reashopping i dag oxå, blev det här som fick flytta in i garderoben:
    2 långärmade tunna tröjor
    3 t-shirtar
    2 pikétröjor
    1 skjorta
    1 par jeans
    1 par muddbyxor
    4 par strumpor
    Och 2 bh till mig

Alles för strax över 300 kr, mycket nöjd, bara bh:arna hade kostat 300 kr/st!!
    Blev lite till från webbshoppen oxå, en jeansskjorta och en klänning på köpet till mig! :) Samt den nya snygga vindfleecen med 30 %-kupong, hoppas att den är så fin petrol som det ser ut!!
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=8210438

Den cerisa var ju riktigt läcker till en tjej oxå, bra att det var mudd på dem den här gången!
    Oscar 091001
  • winters

Klämde på vindfleecen i butik i dag, mjuk och fin, tokfin petrolfärg och super med muddarna så att de kan vikas upp och på så sätt användas längre. Mycket nöjd, ser fram emot min beställning från e-handeln!!

Oscar 091001
  • winters
    zasata skrev 2010-08-02 20:58:08 följande:
    jag vill ha någon rabatt på det nya på kapphall i "odd molly" kopior..
    Jag köpte den nya jeansvästen på halva reapriset, tyckte att det var märkligt att jag inte hade sett den på ordinarie pris innan för jag brukar ofta scanna affärerna! :) Men det är väl bara att tacka och ta emot, himla fina är de nya kläderna iaf!!
    Oscar 091001
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11