Inlägg från: Xgirl83 |Visa alla inlägg
  • Xgirl83

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Förlåt, det var sms jag inte fick i fredags såklart (eller om det var i torsdags). För övrigt sa hon att det verkar ha blivit något fel på det utskicket då vissa fick flera sms och andra inte fick något alls.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Xgirl83
    h80 skrev 2010-07-19 22:40:15 följande:
    ånej, hoppas att det blir det, annars har jag ju två jackor :)
    Men kanske blir halva reapriset på bara dam i så fall. Nej jag tror nog att det kommer bli som vanligt 2för1 på allt och sen halva reapriset.
  • Xgirl83
    h80 skrev 2010-07-19 22:43:36 följande:
    kommer du ihåg hur lång tid mellan det brukar vara?
    Hm, nej, men kolla några sidor bakåt för där la jag in en direktlänk till denna tråden vid tiden för förra årets rea. Där kan du läsa vad vi skrev och då svar på det.
  • Xgirl83

Nån som minns när WS-fleeceoverallerna på babyavd. brukar komma in? Det brukar komma inför hösten eller?

• Xgirl83
    h80 skrev 2010-07-21 12:17:25 följande:
    var på lindex idag o det fanns i min affär iallafall
    Ok, är de nya för i höst eller de som funnits länge? I min affär finns nämligen bara rosa kvar sedan tidigare.
  • Xgirl83

Sjukt mycket pengar för den overallen! Men jag tycker att det är upp till var och en hur mycket de vill buda.

• Xgirl83

Jag var på Lindex idag och de har ju inte mycket direkt som är nåt att ha kvar. Pratade med en personal och hon visste inte alls när det skulle bli t2b1 på barnkläder, om det ens skulle bli det. Hon tyckte att det kändes tidigt att det redan var det på dam (!). Fattar inte vad det är med Lindex i år.

Men det blev i a f den nya Bamse-tunikan/klänningen, den som är petrolblå eller vad man nu ska kalla färgen. Bra dagiskläder och velour blir ju aldrig tvättblekt tycker jag.

Jag tar en tur till KappAhl imorgon istället.

• Xgirl83
    AochJsMamma skrev 2010-07-23 20:30:01 följande:
    säger detsamma, vill jag verkligen ha något som inte går att få tag på längre så bryr jag mig inte om nån köpt den för 60 kr på rea- Grattis säger jag till säljaren, o grattis till mig själv som får nåt jag suktat efter men som inte finns att köpa längre.

Är dock inte jag som budat på overallen ifråga.. (eller som säljer den)
    Precis, och jag tycker inte man kan gå efter vad den kostade på rea - det kanske bara var i någon eller några butiker den fanns på rea över huvud taget (och så ska det ju vara rätt storlek också). Jag budade för nån vecka sedan ganska högt på ett par begagnade jeans från Lindex, för jag tyckte de var så himla snygga och tog fort slut i vår butik. Kanske nån annan hade köpt dem på rea, vad vet jag?
  • Xgirl83
    Evve81 skrev 2010-07-23 22:05:10 följande:
    Någon som handlat från Lindex på tradera??? Tänkte hur det funkar med samfrakt för vinner man bara 1 sak blir det ju ändå rätt dyrt eftersom frakten är så hög. Kan man också beställa från web shoppen samtidigt????

Har fått tag i de turkosar velourbyxorna till bägge barnen, sonen fick också ett par gröna och sedan hade dottern med farmor valt ett par jättesnygga blommiga jeansleggings och en matchande tunika!!!!!
    Enligt vad det står i annonserna så får man en kod som man skriver in i kassan på Lindex webshop. Så läggs den till precis som om man handlat plagget i webshopen (fast till det pris auktionen slutade på då förstås). Så då kan du handla mer från webshopen samtidigt, samt välja precis samma fraktalternativ som normalt, dvs gratis frakt till butik (19:- exp. avgift) om du vill.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11