Inlägg från: HonSomVet |Visa alla inlägg
  • HonSomVet

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Moonis skrev 2012-01-04 21:09:44 följande:
    Allså, jag blir nästan irriterad när jag ser vad folk säljer sina bamsekläder för. Vi snackar begagnat som läggs ut för samma pris som helt ny om inte mer ibland Obestämd
    Vet att man inte behöver köpa om man tycker det är för mycket men hoppas verkligen att folk kollar upp nypris innan dom köper det. Man får ny för samma pris många gånger.

Va bara tvungen att avreagera migFlört 
    Jag har också reagerat på det. Jag är med på några grupper på Facebook och det har verkligen blivit helt sjuka priser på bland annat bamsekläder, men Lindex-kläder rent generellt, t ex velourklänningar.
  • HonSomVet

Var inne på Lindex idag. Mycket mer kläder på rean och de börjar plocka ut lite ytterkläder också så snart kommer nog alltihopa.

• HonSomVet

Koden fungerade inte för mig på nätet.

• HonSomVet
    Gurkan skrev 2012-01-17 09:22:30 följande:
    Behöver tips! Var köper jag velourbrallor i stl 92? Lindex har typ två färger jag kan tänka mig och dem har jag redan. Villervalla har slut på den storleken, hm hittar jag inget på, name it hade två färger...hjälp!
    Kolla kameleont design också. Gillar deras velourbyxor och bra kvalitet också.

kameleontdesign.se

Några tio dyrare än på Lindex och Kappahl kanske, men det är det värt ibland tycker jag och de har mycket roligare färger.
  • HonSomVet

Lindex i Göteborg har i alla fall idag ett "Right Now" erbjudande; Vinterkläder halva priset.

• HonSomVet
    li123 skrev 2012-01-24 21:05:22 följande:
    VAr de inte väldigt lika förra vårens skaljackor??
    Jag gillade inte FIX-loggarn de har blaffat dit mitt på bröstet. Tycker det ser så billigt och fult ut med de där "pilarna" de envisas ha efter X-et också.
  • HonSomVet
    zasata skrev 2012-01-24 21:57:04 följande:
    inte på 421 :(
    421?

Jag var på Avenyn och där hade de i alla fall de, men de kanske inte behöver ha det i alla butiker antar jag.
  • HonSomVet

I Göteborg har de fått in skaljackorna i alla fall. Även skalbyxor tror jag. Den rosa skaljackan var fin, men gillade inte den blå och röda.

• HonSomVet
    sarsparis skrev 2012-01-28 07:28:19 följande:
    Lönsamhet: i dom två butikerna jag var i Göteborg fanns inga skaljackor, men de är väl på väg då:)
    I vilka butiker var du då? I Nordstan hade de i alla fall i hmm... torsdags.
  • HonSomVet

Halva priset på ytterkläder var i alla fall hela förra veckan. De verkar ju vilja bli av med dem nu.

• HonSomVet
    Thegran skrev 2012-01-30 16:16:00 följande:
    Skalkläder är vattentäta och andas samtidigt tillskillnad mot galon, som visserliggen är vattentäta men som inte andas. Kläder som andas gör att du är varm men inte svettig.
    I galonkläder blir du lätt svettig när du rör dig. när du sen blir stilla fryser du istället.

Galon är ett helt onödigt plagg nu när det finns bra skalkläder. Många skalkläder har dubbelt så hög vattenpelare som galon = ÄNNU mer vattentätt!
    Fast jag föredrar faktiskt att äga både skalkläder och galon. I ösregn föredrar jag att ta på barnen galon. Även om inte skalkläderna blir blöta genom så blir det en annan känsla än galon. Men det är förstås smaksak.

Om man inte vill lägga ut pengar på dyra skalkläder rekommenderar jag iaf att se till så jackan är vindtät. En icke vindtät jacka är bra mycket kallare än en som vindtät.
  • HonSomVet

Jag köpte en Fix-vinterjacka förra veckan, den var trasig i sömmen på ena sidan. Men som tur var så var det inga problem att byta den, det var en självklarhet att jag skulle få göra det.

Köpte en jättesöt tunika med tryck här om dagen, men ränderna på tröjan lyste genom trycket på vissa ställen, det tycker jag är riktigt kasst.

• HonSomVet

För mig funkade bara ena koden, morr. Det är ofta så tycker jag. Jag förstår inte varför.

• HonSomVet
    Boosse skrev 2012-03-28 22:48:17 följande:
    Ja, det kan hända!
    Nu när jag beställde så fanns det endast storlek 86 kvar, kosntigt men tur för oss. Själva beställningen var konstig, man gick inte igenom verified by visa direkt utan var tvungen att svara på frågor på engelska, om min mors ogifta namn, pinkod och allt möjligt. Hoppas verkligen inte att jag har blivit hackad eller något.
    Det där skulle jag inte lita på för en sekund och jag skulle förmodligen aldrig genomfört köpet. Uppgav du pink-koden till ditt bankkkort? Det ska du ALDRIG göra. Det är ingen som någonsin frågar efter din pinkod till ditt bankkort på nätet.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11