För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Hur länge gäller koderna?
Hur länge gäller koderna?
Använde flera rabatter när jag beställde och det gick igenom. Är lite orolig att personalen i Lindexbutiken ska säga ngt när jag hämtar ut paketet, men de ser inte vad jag beställt eller hur?
Blir orolig att de från ShopOnline satt någon lapp eller liknande på paketet att jag använt för många rabatter. Kan de göra så? Någon som varit med om det?
Det finns 5 olika koder som går att kombinera nu Blir sjukt bra rabatt!
För oss som fick igenom våra ordrar med flera rabattkoder, kan de komma åt oss i efterhand och typ fakturera oss mellanskillnaden eller ngt? Blir orolig.
Men om man beställt o fått sitt paket och inte hört ngt så borde det väl vara ok?
Jag köpte Kaxs skaljacka till min dotter härom dagen, den rosa/orange. Den är så snygg med svarta byxor till. Min dotter har 104 i kläder nu och jag tog stl 110 på jackan. Den är lagom med en fleecetröja under nu. Utan något under är den lite stor, men ingen fara. Tycker dessa skalkläder (iaf Lindex) brukar vara gigantiska i stl, men det tycker jag inte att denna var.
Är så nöjd över mitt köp. Förhoppningsvis kan hon ha jackan nu i vår + höst + även nästa vår, om jag har tur.
Någon som vet hur länge 10% på barnkläder gäller på Lindex Shop online?
Jag ska köpa en väska på Lindex, kan man använda någon kupong då? Kan man använda den som är på damkläder?